۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱

کواکبیان، نامزد اختصاصی جبهه اصلاح‌طلبان شد

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» که با عضویت ۱۴ حزب اصلاح‌طلب در آستانه مجلس نهم شکل گرفت، با صدور اطلاعیه شماره ۲ خود، مصطفی کواکبیان را به عنوان نامزد اختصاصی این جبهه معرفی کرد و بار دیگر از مردم رشید ایران برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد. متن اطلاعیه [...]

kavakbian«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): «جبهه اصلاح‌طلبان ایران» که با عضویت ۱۴ حزب اصلاح‌طلب در آستانه مجلس نهم شکل گرفت، با صدور اطلاعیه شماره ۲ خود، مصطفی کواکبیان را به عنوان نامزد اختصاصی این جبهه معرفی کرد و بار دیگر از مردم رشید ایران برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

«منطقی آن است که کارها دست خود ملت باشد و ملت یک کسی را می‌آید انتخاب می‌کند آن هم انتخاب آزاد. انتخابات در انحصار هیچ‌کس نیست، نه در انحصار روحانیت است، نه در انحصار احزاب است، نه انحصار گروه‌ها است. انتخابات مال همه مردم است، مردم سرنوشت خودشان دست خودشان است و انتخابات برای تاثیر سرنوشت شما ملت است.» (امام خمینی رحمه‌الله علیه)

با سلام و احترام به پیشگاه حضرت ولی‌عصر سلام‌الله علیه و مردم شریف و فهیم ایران

همانگونه که مردم شریف و همیشه در صحنه میهن عزیز استحضار دارند جبهه اصلاح‌طلبان ایران در اطلاعیه شماره ۱ خویش شرایط خطیر کشور را گوشزد نمود و براساس و اعتقاد بنیادی به ضرورت مشارکت سیاسی در مهمترین عرصه حضور سیاسی مردم و به منظور پاسداشت حق انتخاب شدن و حق انتخاب کردن از همه اقشار این مرزوبوم درخواست نمود تا در راستای حقوق شهروندی، فعالانه در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضور یابند. در آن اطلاعیه وعده داده شد که در فرصت مناسب نامزد اختصاصی این جبهه معرفی شوند.

لذا همه دست‌اندرکاران انتخابات و نامزدهای محترم تلاش نمایند تا مردم با شور و اشتیاق برای تعیین و سپردن مسوولیت اجرایی به اهلش براساس تشخیص و توان شخصی و در شکل تکامل یافته‌اش فعالیت حزبی حضور یابند و انتظار داریم تا همه عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات براساس رهنمود مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی ۱۳۹۲ شرایطی را فراهم آورند تا همه قابلیت‌های جامعه اسلامی از میان صاحبان سلایق و روش‌ها و شیوه‌های مختلف در چارچوب احساس تعلق و وفاداری به قانون اساسی و منافع ملی امکان طرح‌ برنامه‌های خود را در عرصه ریاست جمهوری پیدا نموده و شور و نشاط را به کالبد جامعه امروز ایران اسلامی عرضه کنند.

در همین راستا جبهه اصلاح‌طلبان ایران اعلام می‌کند همانگونه که در گذشته بارها اعلام شده است کاندیدای اول این جبهه جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی است که البته در دیدار حضوری اعضای جبهه این تصمیم به اطلاع ایشان رسانیده شد و در صورت عدم حضور ایشان در صحنه انتخابات ۱۳۹۲ این جبهه از کاندیدای اجماعی مورد توافق تمامی تشکل‌ها و احزاب رسمی اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند و در صورتی که به هر دلیل موانعی برای اجماع حاصل شود جبهه اصلاح‌طلبان ایران از کاندیدای اختصاصی این جبهه جناب دکتر مصطفی کواکبیان شجاع‌ترین نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم، تحصیلکرده حوزه و دانشگاه، سیاستمدار صادق و مدیر مطبوعات و دبیرکل احزاب اصلاح‌طلب، استاد فقه سیاسی و علم سیاست و دیپلماسی، رزمنده و برادر شهید، دارای گفتمان اصلاح‌طلبانه و برنامه مدون حمایت خواهد کرد.

جبهه اصلاح‌طلبان ایران

 

منبع: انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

94 - = 85