۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸

توکلی: دعا کنیم این ۲۰ روز زودتر تمام شود

ما چاره‌ای نداریم جز اینکه دعا کنیم این ۲۰ روز باقیمانده از عمر این دولت هم تمام شود و خدا کشور را از این وضعیت نجات دهد.

توکلی: دعا کنیم این 20 روز زودتر تمام شود

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):رییس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» در واکنش به مصوبه اخیر دولت و همچنین تغییرات و تصمیمات اخیر در روزهای پایانی دولت دهم، گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه دعا کنیم این ۲۰ روز باقیمانده از عمر این دولت هم تمام شود و خدا کشور را از این وضعیت نجات دهد.

احمد توکلی با تاکید بر اینکه عقل حکم می‌کند که مسوولان در روزهای پایانی دولت از تصمیمات و جابه‌جایی‌های جدید بپرهیزند، ادامه داد: اما متاسفانه دولت احمدی‌نژاد تابع عقل نیست. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به اینکه این تصمیمات چه تبعاتی برای دولت آینده و کشور خواهد داشت، اظهار کرد: موضوع این است که این دولت در روزهای پایانی تصمیماتی را می‌گیرد که شاید دولت بعدی بعضی از آنها را بخواهد تغییر دهد و به ویژه در حوزه جا به جایی افراد، این موضوع موجب بروز مشکلات حقوقی برای دولت بعدی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات و به‌ویژه جابه‌جایی‌های افراد و شغل ایجاد کردن در این روزهای پایانی عمر دولت غیرعقلانی است، گفت: حداقل مشکلی که برای دولت بعدی ایجاد می‌کند، مشکل اخلاقی است؛ چرا که اگر بخواهد این افراد را تغییر دهد یا اصلاحاتی را ایجاد کند از نظر اخلاقی در معذوریت است.

نماینده تهران در پاسخ به اینکه تصمیمات جدید دولت در حوزه اقتصادی، همچون موضوع همان مصوبه ۷۴ هزار میلیاردی اخیر که تبعات زیادی را دارد، چه باید کرد؟ اظهار کرد: ضمن اینکه دولت حق چنین اقداماتی را نداشته است، اما در این زمینه و به ویژه همان مصوبه، باید بگویم ما تلاش می‌کنیم تا از مسیرهای قانونی جلوی این تصمیمات را بگیریم.

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

44 - 35 =