۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹

تأسیس دفاتر ازدواج در دانشگاه‌های کشور!

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به تدوین آیین‌نامه تأسیس دفاتر ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌های کشور، از ابلاغ آن در آینده توسط وزیر علوم خبر داد.

به گزارش فارس، غلامرضا خواجه‌سروی اظهار داشت: من باید متذکر شوم که بیمه ازدواج ثبت‌نامی نیست و بدین صورت است که وقتی ازدواج دانشجویی صورت می‌گیرد باید بررسی شود که چند نفر مشمول بیمه دانشجویی می‌شوند. البته این بیمه باید در بودجه وزارت تصویب شود. وی پیرامون تاسیس دفاتر ازدواج دانشجویی نیز، گفت: ما آیین‌نامه تاسیس دفاتر ازدواج دانشجویی یا مراکز ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها را آماده کردیم و امیدواریم از طریق وزیر علوم ابلاغ شود.

به گفته خواجه‌سروی، همچنین گرنت فرهنگی اساتید نیز با ویرایش آیین‌‌نامه انجمن‌های دانش آموختگان انجام شده است. شیوه‌نامه اجرای ماده یک آیین ارتقاء که ماده‌ای فرهنگی اجتماعی است نیز تدوین شده است تا در این زمینه یک وحدت رویه‌ای در دانشگاه‌ها برای اجرای آن به وجود بیاید.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با اشاره به مشکلاتی که وزارت علوم در مورد بودجه فعالیت‌های قرآنی دارد، گفت: وزارت علوم به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن شرکت می‌کند و همانند دوره‌های قبلی از برگزیدگان قرآنی دانشگاه‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی تقدیر می‌کند. البته تا امروز کارهای قرآنی ما با مشکلات بودجه‌ای همراه است.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

26 - = 18