۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷

وقتی صداوسیما از خنده بازار و احمدی نژاد هم عقب می افتد!

بر خلاف برنامه طنز خنده بازار، بخش خبری سیما (بیست و سی) در اطاعت از جریان افراطی، کاملا به شمقدری سرویس داد. دوربین بیست و سی هیچ اشاره ای به حضور سینماگران مشهور مقابل خانه سینما نکرد و تنها تصاویری از زمانی که تجمع خانه سینما پایان یافته بود، اما بعد "حسینی بای"، خبرنگار واحد مرکزی خبر یکطرفه به سراغ جواد شمقدری در دفترش رفت و..

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

آینده نوشت:

همزمان با بالا گرفتن درگیری سینماگران با شمقدری، رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد، برنامه خنده بازار که از شبکه سوم سیما پخش می شود، آیتمی را به میزگرد برنامه هشت (هفت) اختصاص داد که در آن شمقدری و اصغر فرهادی حضور داشتند.

در این برنامه شمقدری ادعا کرد، مسکار (اسکار) فرهادی نتیجه لابی او بوده است و برای اثبات این موضوع سند هم رو کرد.

سند شمقدری یک نقاشی کودکانه بود که در آن، وی را از پشت در حال لابی کردن در مراسم اسکار نشان می داد.

در ادامه وقتی مجری برنامه اظهار کرد، فیلم “جدایی” جوایز دیگری گرفته و از جمله “سزار”، بازیگر طنز نقش شمقدری گفت سزار یک جور سالاد است و از کیف خود گوجه و خیار در آورد و مشغول درست کردن سالاد شد.

دفاع دیرهنگام خنده بازار از اصغرفرهادی در حالی صورت می گیرد که وی در طول ۱۸ ماه گذشته هدف تندترین حملات رسانه های افراطی بوده است و خبر گرفتن اولین اسکار تاریخ سینمای ایران، در کمترین حد ممکن در رسانه ملی انعکاس داشت.

البته بر خلاف برنامه طنز خنده بازار، بخش خبری سیما (بیست و سی) در اطاعت از جریان افراطی، کاملا به شمقدری سرویس داد. دوربین بیست و سی هیچ اشاره ای به حضور سینماگران مشهور مقابل خانه سینما نکرد و تنها تصاویری از زمانی که تجمع خانه سینما پایان یافته بود، اما بعد “حسینی بای”، خبرنگار واحد مرکزی خبر یکطرفه به سراغ جواد شمقدری در دفترش رفت و از او پرسید که کار شما غیر قانونی است؟ و شمقدری رد کرد و گفت، کار طرف مقابل غیرقانونی است.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

30 - 26 =