۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰

سوال مطهری از وزیر کشور در مورد عدم اجرای قانون عفاف و حجاب

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سئوال علی مطهری از وزیر کشور در مورد عدم ارجای قانون عفاف و حجاب در این کمیسیون در هفته جاری خبر داد. سید علی طاهری در گفتگو با مهر اظهار داشت: وزارت کشور مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب است [...]

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سئوال علی مطهری از وزیر کشور در مورد عدم ارجای قانون عفاف و حجاب در این کمیسیون در هفته جاری خبر داد.

سید علی طاهری در گفتگو با مهر اظهار داشت: وزارت کشور مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب است با توجه به وضعیت فرهنگی موجود مطهری با سئوال از وزیر کشور در واقع خواستار ارائه گزارشی از عملکرد این وزرات خانه در اجرای قانون عفاف و حجاب شده است.

نماینده مردم  گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سئوال هفته جاری با حضور نجار در کمیسیون فرهنگی بررسی می شود.

پیش از این نیز علی مطهری در نطق خود از عملکرد دولت در زمینه عفاف و حجاب انتقاد کرده بود. وی معتقد بود: احمدی نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند.

وی در اخطار به وزیر کشور گفت: تعلل وزیر کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در مسئله حجاب و عفاف قابل گذشت نیست و به وزیر کشور اخطار می کنیم که اگرتعلل کند و این بهانه را بیاورد که احمدی نژاد و مشایی نمی گذارند در مجلس نهم وی را استیضاح خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که در ۱۳ دی ۱۳۸۴ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.

منبع: انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

54 + = 59