۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱

پزشکیان: قضاوت درباره کابینه روحانی زود است

اگر افراد با تجربه، امتحان داده و کارشناس از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس معرفی شوند، فکر نمی‌کنم که مجلس مشکلی برای رای اعتماد به وزرا داشته باشد، اما اگر در غیر این صورت افرادی معرفی شوند، ممکن است که با چالش مواجه شوند.

pezeshkian 7«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

رئیس‌کمیسیون بهداشت و درمان ظاهرا دیداری با مشاوران رئیس جمهور منتخب داشته و شاخص هایی را به آنها اعلام کرده است.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سراج۲۴ با اشاره به شاخص های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در دولت یازدهم، اظهار داشت: حسینعلی شهریاری رئیس‌کمیسیون بهداشت و درمان ظاهرا دیداری با مشاوران رئیس جمهور منتخب داشته و شاخص هایی را به آنها اعلام کرده است.

پزشکیان ادامه داد: اگر افراد با تجربه و با مهارت و دارای علم مرتبط با وزارتخانه مربوطه بر سر کار بیایند، بهتر از افرادی است که هیچ تجربه ای ندارند. البته ممکن است فردی تجربه داشته باشد، ولی علم آن کار را نداشته باشد و یا فردی تجربه و علم داشته باشد و کارنامه موفقی نداشته باشد.

وی افزود: بنده هیچ اطلاعی از جلسات کارگروه های رئیس جمهور منتخب برای انتخاب کابینه ندارم.

پزشکیان اظهار داشت: قضاوت درباره کابینه دولت یازدهم زود است و باید مدتی منتظر بمانیم.

این نماینده مجلس گفت: اگر افراد با تجربه، امتحان داده و کارشناس از سوی رئیس جمهور منتخب به مجلس معرفی شوند، فکر نمی‌کنم که مجلس مشکلی برای رای اعتماد به وزرا داشته باشد، اما اگر در غیر این صورت افرادی معرفی شوند، ممکن است که با چالش مواجه شوند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

90 - = 87