۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱

قاضی‌پور: بروجردی از چه کسی می‌ترسد؟

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): نماینده مردم ارومیه خطاب به رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: آقای بروجردی چرا گزارش حادثه قم را در صحن علنی قرائت نمی کنید؟ از چه کسی می ترسید؟ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور خود با اشاره به گزارش حادثه قم خطاب به [...]

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

نماینده مردم ارومیه خطاب به رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: آقای بروجردی چرا گزارش حادثه قم را در صحن علنی قرائت نمی کنید؟ از چه کسی می ترسید؟

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در نطق میان دستور خود با اشاره به گزارش حادثه قم خطاب به بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: آقای بروجردی چرا گزارش این حادثه را در صحن علنی قرائت نمی کنید؟ از چه کسی می ترسید؟ عده ای افراد مشخص در مقابل مجلس شورای اسلامی، مصلی تهران، حرم امام(ره) و حرم حضرت امام رضا(ع) و مقابل بیوت مراجع شعارهایی علیه مسئولان و مراجع تقلید می دهند.

وی افزود: واقعه قم مختص به رئیس مجلس شورای اسلامی نیست بلکه توهین به عالی ترین مقام قانون گذاری کشور است و هر چند رئیس مجلس شورای اسلامی یک شخصیت انقلابی و مورد پذیرش رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی است اما این کار توهین به ارکان نظام است و ما می خواهیم هرچه سریعتر گزارش این حادثه در صحن علنی قرائت شود.

منبع: انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

73 - 66 =