۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲

جلودارزاده: مردم آماده همکاری با دولت هستند

اگر ارتباط مردم و دولت خوب باشد و در مردم در جریان مسائل قرار بگیرند، به سرعت برنامه‌های دولت در جامعه اجرا می‌شود. اکنون ما در بدترین شرایط اقتصادی هستیم اما به نظر من مردم آماده همکاری با دولت هستند و اگر ببینند دولت در جهت رفع مشکلاتشان تلاش می‌کند و مردم را در جریان امور می‌گذارد، با دولت همکاری می‌کنند.

111520509_orig.jpg «مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): سهیلا جلودارزاده شب گذشته در حاشیه ضیافت افطار حزب اسلامی کار در پاسخ به پرسشی درباره نظر خود در مورد ضرورت شکل‌گیری احزاب فراگیر در کشور گفت: ما به احزاب قدرتمند احتیاج داریم؛ احزابی که فراگیر باشند اما به دنبال انحصارگرایی هم نباشند و به تکثر معتقد باشند.

 

وی در همین رابطه افزود: احزاب فراگیر بسیار مفید هستند. اکنون ما اعتماد مردم را از دست داد‌ه‌ایم. همیشه افراد برای ورود به ساختار قدرت از ولایت فقیه خرج کردند، در صورتی که باید از قدرت حزب خود استفاده می‌کردند. ما نباید به دنبال یک حزب واحد باشیم بلکه ما می‌خواهیم کشور را بر اساس رشد مردمش اداره کنیم نه بر اساس قدرت سیاسی. اگر احزاب بنا به سلایق مختلف سیاسی شکل بگیرند و فعالیت کنند، ساختار قدرت متنوع می‌شود و در یک رقابت سالم، مملکت بهتر جلو می‌رود. در این شرایط احزاب در جهت وحدت و هماهنگی با یکدیگر رقابت می‌کنند نه در جهت تخریب یکدیگر.

 

جلودارزاده با اشاره به اینکه “احزاب، موسسات تجارت سیاسی هستند”، خاطرنشان کرد: احزاب بر اساس خوش‌نامی و اعتمادی که ایجاد می‌کنند، آرای مردم را به دست می‌آورند. یک جریان بدون رای اکثریت نمی‌تواند بر یک جامعه متشکل حاکم شود.

 

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در برابر این پرسش که “چه راهی برای اصلاح دیدگاه مردم درباره فعالیت حزبی پیشنهاد می‌کنید؟” پاسخ داد: باید احزاب قانونمدار شکل بگیرند و اجازه فعالیت آزاد پیدا کنند تا بتوانند مملکت را اداره کنند.

 

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که “چقدر طول می‌کشد تا برنامه‌های اعتدالی آقای روحانی محقق شود؟” اظهار کرد: اگر ارتباط مردم و دولت خوب باشد و در مردم در جریان مسائل قرار بگیرند، به سرعت برنامه‌های دولت در جامعه اجرا می‌شود. اکنون ما در بدترین شرایط اقتصادی هستیم اما به نظر من مردم آماده همکاری با دولت هستند و اگر ببینند دولت در جهت رفع مشکلاتشان تلاش می‌کند و مردم را در جریان امور می‌گذارد، با دولت همکاری می‌کنند.

 

جلودارزاده در پایان نیز تاکید کرد: اکنون رقبای انتخاباتی آقای روحانی باید شرایط کشور را درک کنند و بپذیرند که مخالفت کردن سودی ندارد.

منبع: ایسنا

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

29 - 27 =