۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲

ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در تنکابن

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با رد شایعه وقوع قتل های سریالی در شهرستان تنکابن گفت: تنها وجه مشترک دو پرونده اخیر کشف اجساد قربانیان در صندوق عقب خودرویشان می باشد.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

سرهنگ عظیمی اظهار داشت: نخستین جسد ۲۳ تیرماه امسال در منطقه پلتکه بخش نشتا تنکابن کشف شد که ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند جسد مرد ۳۶ ساله ای در صندوق عقب خودروی پژو ۲۰۶ خود کشف شده است.

وی افزود: بررسی های مقدماتی نشان داد مرد جوان که متاهل و اهل تنکابن بود با ضربه های چاقو به قتل رسیده است و عامل یا عاملان جنایت پس از قتل جسد او را در صندوق عقب خودروی ۲۰۶ قرار داده و در آن منطقه رها کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه داد: در حالیکه تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ۲۹ تیرماه امسال کشف جسد دیگری به ماموران پلیس گزارش شد.
در این پرونده جسد مرد ۳۰ ساله ای در صندوق عقب خودرویش در مقابل سینمای تنکابن کشف شده بود. آثار کبودی و شکستگی بر روی بدن این فرد مشاهده می شد.
سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: پس از کشف جسد دومین قربانی بلافاصله موضوع ارتباط این دو پرونده به یکدیگر مطرح و به تیمی از کارآگاهان ماموریت دادم تجسس های گسترده ای را برای کشف معمای این دو ماجرا آغاز کنند. بررسی های تیم جنایی نشان داد قربانی دوم که جسدش در مقابل سینما کشف شده بود از سارقان سابقه دار سیم برق بود که سه بار به این اتهام دستگیر و روانه زندان شده بود. از سوی دیگر در بررسی های جسد آثاری از شکستگی، سوختگی و کوفتگی مشاهده شد که این موضوع نشان می دهد او بر اثر افتادن از بلندی جان خود را از دست داده است. حال با توجه به سابقه او در سرقت کابل برق این احتمال مطرح شده که او در جریان سرقت دچار برق گرفتگی شده و همدستانش جسد او را در صندوق عقب خودرویش قرار داده و در آن محل رها کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تحقیقات درباره قتل اول نیز نشان داد او با ضربات چاقو به قتل رسیده و با سرنخ هایی که به دست آورده ایم تاکنون ۳ مظنون در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.
 ئیس پلیس آگاهی استان مازندران در پایان تاکید کرد: در خصوص قتل های سریالی انگیزه مشترک در تمام قتل ها و شیوه و شگرد مشابه از فاکتورهای مهم می باشد که در این دو پرونده هیچ انگیزه مشترکی کشف نشده و تنها نکته مشابه در دو پرونده کشف اجساد قربانیان در صندوق عقب خودرو می باشد. با توجه به تحقیقات صورت گرفته وقوع قتل های سریالی در تنکابن صحت ندارد و نباید مردم به این شایعات توجه داشته باشند.
منبع: آفتاب نیوز
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

57 + = 66