۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲

استخدام‌های فوری دقیقه ۹۰؛ توسط برادران دانشجو!

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): قائم‌مقام فرهاد دانشجو، روند استخدام عوامل خود در شورای شهر و شهرداری در دانشگاه آزاد را سرعت بخشیده است خسرو دانشجو، قائم مقام فرهاد دانشجو، روند استخدام عوامل خود در شورای شهر و شهرداری را در دانشگاه آزاد سرعت بخشیده است. موج بازنشستگی اساتید دانشگاه‌های دولتی در حالی [...]

daneshjo«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

قائم‌مقام فرهاد دانشجو، روند استخدام عوامل خود در شورای شهر و شهرداری در دانشگاه آزاد را سرعت بخشیده است
خسرو دانشجو، قائم مقام فرهاد دانشجو، روند استخدام عوامل خود در شورای شهر و شهرداری را در دانشگاه آزاد سرعت بخشیده است.

موج بازنشستگی اساتید دانشگاه‌های دولتی در حالی به عنوان میراث دولت گذشته توسط کامران دانشجو در حافظه تاریخی آموزش عالی کشورمان ثبت شد که این رفتار همزمان با تسلط فرهاد دانشجو و همفکرانش بر دانشگاه آزاد، در این دانشگاه و با حکم اخیر خسرو دانشجو برای کیامرث فتحی به عنوان دبیر هیأت اجرایی جذب استان تهران به نحو دیگری پیگیری می‌شود.

خسرو دانشجو قائم مقام فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد و رئیس واحد علوم و تحقیقات، که عضو شورای شهر تهران بود، در انتخابات اخیر شورای شهر تهران حتی جزو اعضای علی البدل شورای شهر هم قرار نگرفت و موفق به ورود مجدد به شورای شهر نشد، با انتصاب فتحی به عنوان دبیر هیأت اجرایی جذب، در صدد جذب فوری تعداد زیادی از همکاران دیروز خود در شهرداری مناطق و شورا در واحدهای دانشگاه آزاد تهران است؛ جذب فوق لیسانس‌هایی که با همدیگر در شهرداری تهران تعامل داشته و اکنون دیگر جایی برایشان در شهرداری نیست! این درحالیست که جذب هیات علمی فوق لیسانس در استان تهران ممنوع است.

البته علاوه بر تسریع در اجرای جذب‌های فوری در دانشگاه آزاد، انتصاباتی نیز در رأس هیأت‌های اجرایی جذب استان‌ها در دانشگاه آزاد صورت گرفته و همچنین روند برکناری و بازنشستگی اساتیدی که در دوره عبدالله جاسبی جذب شده‌اند، شدت یافته است.

همچنین اضافه کردن بی حساب و کتاب مناطق دانشگاه آزاد هم راهکاری برای استخدام فله‌ای شده است.

برادران دانشجو هر چه که ایام استقرار دولت یازدهم و تغییر ترکیب هیات امنای دانشگاه آزاد با معرفی وزرای جدید علوم و بهداشت نزدیک‌تر می‌شود، بر سرعت اقدامات فوری خود در زمینه جذب اعضای هیات علمی جدید می‌افزایند، لذا از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود که در این روزها با نظارت بیشتر بر رفتارهای این سه دانشجوی دامغانی در وزارت علوم، دانشگاه آزاد و دانشگاه علوم و تحقیقات نظارت و برخورد قاطعانه داشته باشند.

منبع: انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

65 - = 58