۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳

کواکبیان: عارف که برخی من و او را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانستند،کنار کشید

دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در جوانمردی عارف شکی نداشتیم و لذا بعد از کنار کشیدن وی نامه به او نوشتیم و از او تشکر کردیم گفت: همان عارفی که برخی دوستان چندی پیش بنده و عارف را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانستند، کنار کشید.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری در ضیافت افطار این حزب که دیشب در هتل المپیک برگزار شد اظهار داشت: در بیش از ۱۹ استان مسئولان استانی حزب جزو اعضای ستادهای استانی روحانی بودند و با ستادهای وی همکاری می‌کردند و امروز هم اگر هیچ پست و مسئولیتی به ما ندهند همین که با آرامش هستیم کافی است.
کواکبیان با بیان اینکه حزب مردم‌سالاری از ابتدا و قبل از اینکه اعتدال‌گرایی بر زبانها بیفتد، به اعتدال‌گرایی معروف بوده و هیچ موقع ضمن حفظ اصول اصلاح‌طلبی از خطوط قرمز نظام عبور نکرده است {ادامه داد:} در زمانی که برخی دوستان حرف از شرکت نکردن در انتخابات می‌زدند ما اعلام کردیم که هیچ راهی غیر از صندوق نمی‌شناسیم و از همان زمان طرح مناسک را مطرح کردیم.
وی با بیان اینکه اگر کمک و حمایت هاشمی، خاتمی و اصلاح‌طلبان نبود، روحانی پیروز نمی‌شد یادآور شد: این افتخار را داریم که روحانی از کنگره حزب مردم‌سالاری کاندیداتوری خود را به صورت ضمنی اعلام کرد و ما نیز حتی قبل از اینکه عارف کنار بکشد از روحانی حمایت کردیم.
دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در جوانمردی عارف شکی نداشتیم و لذا بعد از کنار کشیدن وی نامه به او نوشتیم و از او تشکر کردیم گفت: همان عارفی که برخی دوستان چندی پیش بنده و عارف را اصلاح‌طلب بدلی می‌دانستند، کنار کشید.
کواکبیان خاطرنشان کرد: روحانی باید بداند که اصولگرایان می‌خواهند تا پشت روحانی را از اصلاح‌طلبان خالی کنند و با اینکه آنها بعد از انتخابات می‌گفتند روحانی اصولگراست اما قبل از انتخابات وی را نمی‌خواستند و امروز نیز اگر اصلاح‌طلبان نباشند مشکلاتی برای دولت تدبیر و امید ایجاد می‌شود.
وی تاکید کرد: ما نمی‌گوییم که چه کسانی باید وزیر شوند اما این را می‌گوییم که چه کسانی نباید باشند و آنها که گفتمان قالب مردم را برنمی‌تابیدند نباید در کابینه حضور داشته باشند.
دبیر کل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه بنده به سهم خود بیشترین کمک را به روحانی کردم اظهار داشت: در عین حال حزب مردم‌سالاری هیچ لیستی به روحانی نداده است. اما این دغدغه را داریم و اجازه نمی‌دهیم کسانی که ۸ سال در دولت احمدی‌نژاد جا خوش کردند و مردانی برای همه فصول هستند، حالا که بوی کباب به مشامشان رسیده به روحانی نزدیک شوند. نباید اجازه دهیم که آنها در دولت حضور داشته باشند.
کواکبیان با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس که این چه حرفی که بعضی می‌گویند از جک استرا با گوجه‌فرنگی استفاده می‌کنند؛ {گفت:} ما اگر می‌خواستیم روش غربی ادامه داشته باشد که روحانی رای نمی‌آورد.
وی با تاکید بر اینکه بنده دنبال هیچ پستی نیستم اما به دنبال این هستم که گفتمان اصلاح‌طلبی شکست نخورد گفت: ما نمی‌خواهیم و اجازه نمی‌دهیم که این گفتمان شکست بخورد. البته نمی‌گوییم که روحانی صددرصد اصلاح‌طلب است اما گفتمان وی اصلاح‌طلبی است و وقتی گفت من سرهنگ نیستم تمام حرف خود را زد.

منبع: خبر آنلاین

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

92 - 87 =