۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳

خواهر امام موسی صدر: لیبی همکاری نمی‌کند

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

خواهر امام موسی صدر بیان کرد: ما از سطح همکاری مقامات کنونی لیبی در موضوع امام موسی صدر راضی نیستیم هر چند که ما شرایط دشوار آنها را درک می کنیم. رباب صدر افزود: سهل انگاری ها و نادیده گرفتن خواسته های طرف رسمی لبنانی غیر قابل توجیه است.مقامات لیبیایی وعده های فراوانی داده اند اما به آن عمل نکرده اند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه الشرق الاوسط، رباب صدر در مراسم افطاری در مرکز موسسات موسی در شهر صور لبنان گفت: موسسات صدر یکی از موسساتی است که هدفش ایجاد زندگی بهتر برای نسل جوان و مستضعفان است.

وی افزود: مقامات لیبی گام مهمی در حل موضوع امام موسی صدر برنداشته اند. خواهر امام موسی صدر خطاب به مسئولان و ملت لیبی گفت: درهای همکاری را بگشایید زیرا امام موسی صدر در لیبی ربوده شده است. بنابر این طبیعی است که در راستای آزادی آنها مشارکت کنیم و این موضوع اهمیت زیادی دارد.

خاطرنشان می شود امام موسی صدر در ۳ شهریور سال ۱۳۵۷ و در آخرین مرحله از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی شد و در روز ۹ شهریور ربوده شد. دستگاههای قضایی دولتهای لبنان و ایتالیا و همچنین تحقیقات انجام شده از سوی واتیکان، ادعای رژیم لیبی مبنی بر خروج صدر از آن کشور و ورود او به رم را رسماً تکذیب کردند. مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمده، تماماً گواه آنند که موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته‌است.

منبع: الف

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

99 - = 93