۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۵

خباز: نمی گذارند حسینیان با گوجه وارد مجلس شود

من به این آقایان می‌گویم اگر در این فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری درباره عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند.

نمی گذارند حسینیان با گوجه وارد مجلس شودمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، به اظهارات یکی از نمایندگان درباره استقبال از جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی واکنش نشان داد و با بیان اینکه ایشان جلوی در مجلس کنترل شده و جلوی ایشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند با گوجه وارد مجلس شود، گفت: من به این آقایان می‌گویم که اگر در فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری درباره عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند.

محمدرضا خباز نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ابراز تمایل آقای جک استروا وزیر خارجه سابق انگلیس برای حضور در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی و اظهارات اخیر حسینیان مبنی بر اینکه «در صورت حضور جک استراو در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم»، اظهار داشت: من خیلی تعجب کردم وقتی از یک روحانی که لباس پیامبر (ص) بر تن دارد این چنین شنیدم که بگوید که من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم.

وی افزود: البته حضور آقای جک استراو در مراسم تحلیف قطعی نشده است، اما باید به ایشان یادآوری کرد که پیامبر اسلام (ص) فرمودند میهمان را گرامی بداریم اگرچه کافر باشد، حال آنکه آقای جک استروا مسیحی و اهل کتاب است.

این نماینده سابق مجلس گفت: البته مثل اینکه آقایان فراموش کرده اند که گوجه پرت کن کار یک سری افراد خاص کوچه و خیابان است و اصولا کسی که لباس پیامبر بر تن دارد، طبیعتا باید حداقل در ظاهر، با منش پیامبر (ص) و با اخلاق حسنه و نیکو برخورد کند.

خباز گفت: همچنین اصلا اجازه ورود چیزهای خوراکی را به مجلس نمی‌دهند و ورود مواد خواراکی به داخل مجلس ممنوع است و از این رو جلوی ایشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند با گوجه وارد مجلس شود.

وی در ادامه سخنان خود، گفت:این افراد باید بدانند با این فضایی که در کشور به وجود آمده، باید آقایان خدا رو شکر کنند که با این اقبال مردم، مملکت بیمه شد و از این طرف اقبالی از طرف دنیا برای کشور ما به وجود می‌آید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما برای اینکه خرابکاری آقایان را در ۸ سال گذشته و گرفتن ۴ قطعنامه علیه جمهوری اسلامی حل کنیم، راهش این است که با کشورهای دنیا تعاملمان را بیشتر کرده و با کشورهایی که عضو اصلی شورای امنیت هستند ارتباط بیشتری داشته باشیم.

خباز خاطرنشان کرد: به علاوه، آن‌ها که بی‌دعوت به کشور ما نمی‌آیند؛ جمهوری اسلامی از برخی کشورهای دنیا دعوت کرده تا در مراسم تحلیف شرکت کنند؛ از این رو من معتقدم نه تنها نباید گوجه بزنند و نمی‌توانند بزنند، بلکه باید استقبال هم کنند چرا که با درخواست خودشان می‌خواهند بیایند و به ملت ایران تبریک بگویند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: آن ابتدایی که دولت آقای احمدی‌نژاد روی کار آمده بود، یکی از کهنه کاران سیاست آمریکا گفته بود اصلا نیازی به درگیری دولت آمریکا با این دولت آقای احمدی‌نژاد نیست، چون این دولت خودش به دست خودش و با رفتاری که داشت، اروپایی‌ها را، که از ما جدا شده بود، در کنار آمریکا قرار داد؛ یعنی رفتار دولت احمدی‌نژاد به گونه‌ای بود که این دو را در کنار هم قرار داد.

نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم، افزود: همچنین گفتند، سال‌ها بود بین اعضای شورای خلیج فارس و اعراب اختلاف بود اما رفتار آقای احمدی‌نژاد باعث شد که آن‌ها همه با هم متحد شوند و در مقابل ایران ید واحده شدند.

خباز تصریح کرد: من به این آقایان می‌گویم که اگر در فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری نسبت به عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند.

وی گفت: واقعا ماه رمضان است و ماه توبه است؛ یا قبول ندارند این گرفتاری‌هایی که در بعد داخلی و خارجی وجود دارد و مردم را رنج می‌دهد و یا اگر قبول دارند که باید بدانند خود این‌ها باعث آن بودند؛ و الا احمدی‌نژاد یک نفر بود و به تنهایی که نمی‌توانست این همه گرفتاری برای کشور درست کند. آقایان دست به حمایت‌های بی‌دریغ زدند و این همه گرفتاری برای کشور درست کردند.

منبع: خبرگزاری کار ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 50 = 57