۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۵ واکنش بیاتیان به اظهارات ضد امنیتی رحیمی:

حمایت رحیمی از بزرگترین پولشویی تاریخ

بیاتیان با بیان اینکه رحیمی در این مدت اظهارات محیر العقول زیادی داشته است و عملا هیچ ثباتی در اتخاذ مواضع سیاسی اش وجودنداشته است، ادامه داد: رحیمی در سال 84 در هتل شادی سنندج در جمع ستاد آقای هاشمی رفسنجانی گفت، احمدی نژاد در استانداری همکار من بود ولی یک بخشداری هم برای ایشان زیاد است، همین فرد در سال 86 احمدی نژاد را آنقدر بالا می برد و اعلام می کند اگر قرار بود در آخر الزمان پیامبری مبعوث شود آن احمدی نژاد بود.

BAYATIANمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دبیر سابق تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در انتقاد از مواضع اخیر معاون رئیس جمهور، خواستار پیگیری قوه قضائیه در این باره شد.

سید محمد بیاتیان، رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات معاون اول رئیس جمهور در کردستان در حمایت از مفسدان اقتصادی گفت: معاون اول رئیس جمهور در اظهاراتی شبیه احزاب منحله کومله و دموکرات مردم را دعوت به شورش می کند.

بیاتیان در واکنش به اظهارات معاون اول رئیس جمهور در حمایت از یک مفسد اقتصادی و دعوت مردم  و مسئولان استان برای اعتراض جهت آزادی این فرد متخلف گفت: اظهارات ایشان که مردم را به شورش و نافرمانی در مقابل قانون دعوت می کنند باید توسط قوه قضائیه پیگیری شود زیرا ایشان از جایگاه شان برای آزادی یک مجرم سوء استفاده می کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بااین حرفها به نظر می رسد این مفسد اقتصادی تامین کننده منافع آقای رحیمی و اعوان و انصارش در استان کردستان است اظهار داشت: اظهارات شبیه موضع گیری های احزاب منحله کومله و دموکرات است تا فرد ی که در جایگاه معاون اولی رئیس جمهور قرار دارد.

وی با بیان اینکه رحیمی نگران نان خودش است نه مردم  تصریح کرد: مردم کردستان عاقل تر از این هستند که بر اساس اظهارات نا پخته رحیمی از یک مفسد اقتصادی حمایت کنند.

بیاتیان با بیان اینکه رحیمی در این مدت اظهارات محیر العقول زیادی داشته است و عملا هیچ ثباتی در اتخاذ مواضع سیاسی اش وجودنداشته است، ادامه داد: رحیمی در سال ۸۴ در هتل شادی سنندج در جمع ستاد آقای هاشمی رفسنجانی گفت، احمدی نژاد در استانداری همکار من بود ولی یک بخشداری هم برای ایشان زیاد است، همین فرد در سال ۸۶ احمدی نژاد را آنقدر بالا می برد و اعلام می کند اگر قرار بود در آخر الزمان پیامبری مبعوث شود آن احمدی نژاد بود.

وی با اشاره به حمایت رحیمی از یکی از بزرگترین مفسدان اقتصادی در کردستان تصریح کرد: بزرگترین پول شویی تاریخ در کردستان توسط این فرد صورت گرفته، دولت ۴۰۰ میلیارد تومان وام کم بهره در اختیار فردی که سابقه اقتصادی مشخصی دارد قرار داده است و این پول وارد بازار سکه و دلار شده است وبازار را متلاطم کرده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهاد های امینتی سپاه و وزارت اطلاعات نیز که متوجه تخلفات این فرد شدند اقدام به دستگیری وی کردند، مگر همیشه باید با آفتابه دزد ها مقابله کرد باید یک بار هم با عوامل اصلی و کله گنده های برخورد کرد، احمدی نژاد ۸ سال شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی را داد و دائما وعده اعلام لیست مفسدان دانه درشت را می داد ولی تا امروز هیچ کاری نکرد تا جایی که امروز معاون اولش به صراحت از یک مفسد اقتصادی حمایت می کند.

وی با بیان اینکه دوران سیاسی آقای رحیمی به پایان رسیده گفت: اظهارات اخیر رحیمی از سر ناچاری و خداحافظی دردمندانه با فضای سیاسی کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان افزود: در مدت ۸ سال گذشته کارهای زیادی انجام شده اما فرصت سوزی های زیادی نیز صورت گرفته است، حتی کوچکترین مدیران استان نیز باید با نظر رحیمی انتخاب می شدند و رحیمی در کردستان دیکتاتوری می کرد و نخبگان را به نفع پخمگان سر می برید، ۸ سال عقب ماندگی استان کردستان به پای رحیمی نوشته می شود.

بیاتیان با انتقاد از اظهارات رحیمی در کردستان و توهین به نمایندگان این استان اظهار داشت: توهین به مجمع نمایندگان استان کردستان توهین به مردم این استان است زیرا این نمایندگان با رای مردم به مجلس را ه یافته اند و بر اساس فرمایش امام (ره) نمایندگان عصاره فضایل ملت هستند.

وی تاکید کرد: نمایندگان استان کردستان فردا در صحن علنی مجلس با صدور بیانیه ای به اظهارات رحیمی اعتراض خواهند کرد.

به گزارش مهر محمد رضا رحیمی شامگاه جمعه در مراسم افتتاح مرکز جراحی قلب شهید بروجردی در سنندج با تکرار ادعاهای گذشته مبنی بر اینکه نمی گذارند در استان کار کنیم گفت: در حالی که عملکرد دولت احمدی نژاد در راستای توسعه همه جانبه استان کردستان در طول هشت سال اخیر با هیچکدام از دولت های قبلی قابل مقایسه نیست ولی عده ای دوست ندارند که این استان توسعه پیدا کند و به همین دلیل با بهانه های مختلف جلوی این کار را می گیرند.

رحیمی در اظهاراتی کم سابقه با انتقاد از بازداشت و زندانی کردن مدیرعامل شرکت “خ” که سال گذشته در جریان مسائل ارزی به وجود آمده در کشور، بازداشت شده بود، بیان کرد: من در طول عمرم از نوشیدنی های این شرکت نخورده ام و حتی برای یک بار مدیرعامل این کارخانه را نیز ندیده ام ولی در بازجویی از وی پرسیده اند تو باید اعلام کنی که با رحیمی چه ارتباطی داری.

وی ادامه داد: دو دستگاه و سازمان در کشور اختلاف دارند و این فرد قربانی این اختلاف شده و وی را زندانی کرده اند این در حالی که ما در کشور قوه قضائیه داریم و اگر این فرد تخلفی کرده است باید دستگاه قضا با وی برخورد کند نه اینکه از سوی یک نهاد دیگر بازداشت شود و کسی هم در این خصوص پاسخگو نباشد.

معاون اول رئیس جمهور در اظهاراتی ضد امنیتی ادامه داد: این برای کردستان خیلی بد است و همه باید به این موضوع اعتراض کنند و من انتظار دارم که نماینده ولی فقیه در کردستان و نمایندگان مردم در این استان به این موضوع اعتراض کرده تا زمینه برای آزادی وی فراهم شود.

وی اظهار داشت: جرم مدیرعامل این شرکت و این سرمایه گذار کردستانی این است که این فرد آمده و در کردستان سرمایه گذاری کرده است، اگر وی سرمایه گذاری اش را در کشور خارجی انجام می داد کسی با وی کاری نداشت ولی وقتی که در کردستان سرمایه گذاری کرده است همه به وی گیر می دهند و امروز هم بازداشت شده است.

رحیمی با انتقاد از بی تفاوتی نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شما به عنوان نماینده مردم به دنبال منافع مردم کردستان هستید بسم الله وارد میدان شده و نسبت به این بازداشت اعتراض کنید تا فرد نامبرده آزاد شود و افراد بیشتری ترغیب شوند تا در کردستان سرمایه گذاری کنند.

منبع: مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 47 = 53