۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۹

فیلم: طهارت محمد (ص) +دانلود

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

مستند «طهارت محمد (ص)» به کارگردانی محمدرضا دهشیری و تهیه کنندگی مؤسسه المصطفی، به معرفی و زندگی پیامبر اکرم (ص) پرداخته است که برای نمایش در کشور ترکیه به ترکی نیز ترجمه شده است.

Click to download...

مستند «Purity of Mohammad» در واکنش به فیلم‌ موهن به پیامبر اعظم (ص) و موج توهین و جسارت دنیای استکبار به ساحت رسول خدا (ص) و اسلام برای معرفی شخصیت ابشان به مخاطب غربی به سه زبان انگلیسی عربی و ترکی ساخته شده است.

دهشیری در خصوص این مستند می‌گوید:

در این مستند سعی کردم از فرصت استفاده کنیم ضمن اینکه حقیقتاً به لحاظ روحی همه ما متألم بودیم اما یک اتفاق بزرگ دیگر هم افتاده اینکه فرصت را فراهم کرده که با مردم غرب صحبت کنیم و بگوییم اسلام چیست. در این مستند مخاطب کلی مردم غرب است، لذا شما می بینید که اول در ترکیه انجام شده است.

وی افزود: در این مستند سعی شد نگاهی فعال به موضوع دفاع از اعتراضات مسلمین داشته باشم و این اعتراضات را ترجمه کنم که برای مردم غرب قابلیت پذیر باشد.

این مستندساز در خصوص نکات قبل از ساخت این مستند بیان کرد: این مستند مدل قرآن کریم است و ابی لهب را توضیح می دهد. سیستم مقاومت امثال ابی لهب صرفاً اعتقادیست و جنس حمله آمریکا به پیامبر ریشه های اعتقادی دارد.

دهشیری افزود: از نکات دیگری که در این مستند مورد توجه قرار گرفته این است که اسلام ادامه مسیحیت است و احترامی که ما برای ادیان دیگر قائلیم، لذا به سراغ کارگردان هایی که در سینمای ایران به سراغ انبیای الهی رفتند رفتم از جمله سلحشور ، بحرانی، نادر طالب زاده و ورزی که فیلم های یوسف پیامبر ، مریم مقدس، ملک سلیمان نبی و ابراهیم خلیل الله را ساخته اند و فیلم بشارت منجی نادر طالب زاده که این پنج فیلم در کار آمده است.

دهشیری مستندهای «ایران سبز»، «دختر لر» و «هلوکاست سبز» را نیز در کارنامه خود دارد و مستند «سنگر» در دومین جشنواره فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.

دانلود فیلم با کیفیت متوسط  ۳۰۰ مگ

منبع: سایت خبری تحلیلی تریبون مستضعفین

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

40 - 33 =