۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۴ کاندیدای ریاست جمهوری شما چه کسی است؟ (4)

کاندیدای اصلح مقبول / گربه رنگین کمان: پنگول

او که همیشه مرتکب «تصمیمات خلق الساعه»، «غیرکارشناسی» و «خودخواهانه» ای از قبیل فرار از مدرسه، شکستن شیشه همسایه، بازی با بچه های بی تربیت و... می شود، هر بار که کار خطایی انجام می دهد، در پایان برنامه متنبه شده، هم از خاله نرگس، هم بچه های توی استدیو و هم بچه های توی خونه، عذرخواهی کرده و این شعر را می خواند

0-559915001322977965LargePcr«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)- سرویس طنز

محمد ملاعبدالوهاب

یکی از نیازهای جامعه امروز ما که گردش نسل ها را تجربه می کند، «چرخش نخبگان» است. به همین جهت لازم است چهره های جوان و تازه ای وارد عرصه انتخابات شده و در کنار چهره های باسابقه و با تجربه رقابت کنند.

در همین راستا؛ این بار کاندیدای مورد علاقه من، جناب «پنگول» گربه برنامه «رنگین کمان» شبکه تهران است که به همراه «نیما»، «خاله نرگس»، «کیمیا» و «عمو خشایار» برنامه کودک را اجرا می کند.

پنگول اگرچه هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده و طبیعتا ما از برنامه ها و تیم کارشناسی و اجرایی او خبر نداریم- هرچند که می توان حدس زد که خاله نرگس، نیما، کیمیا، عمو خشی، پانته آ خانم(مادر نیما)، آقا مُصی(پدر نیما) و آقای مدیر، اعضای ستاد انتخاباتی و سپس کابینه احتمالی وی باشند- لکن ایشان ویژگی های مثبتی دارد که به نظرم در شرایط «دوشواری» کنونی مملکت بسیار راهگشا باشد.

او که همیشه مرتکب «تصمیمات خلق الساعه»، «غیرکارشناسی» و «خودخواهانه» ای از قبیل فرار از مدرسه، شکستن شیشه همسایه، بازی با بچه های بی تربیت و… می شود، هر بار که کار خطایی انجام می دهد، در پایان برنامه متنبه شده، هم از خاله نرگس، هم بچه های توی استدیو و هم بچه های توی خونه، عذرخواهی کرده و این شعر را می خواند:

“باز خاله از دست من/ ناراحته و شکاره/ هزار دفعه قول دادم/ این دفعه هزاره

چی کار کنم که خیلی/ شیطون و بازیگوشم/ نصیحتای خاله/ نمی ره توی گوشم”

بنابراین با توجه به اینکه وی برخلاف مسئولین ما که همه گناهان را تقصیر «بخاری نفتی» می اندازند، به فرهنگ پاسخگویی و عذرخواهی از مردم التزام عملی دارد، به همین دلیل به «۱+۱+۱+۲» پیشنهاد می شود، یک «۱» دیگر هم اضافه کرده و از «پنگول» هم جهت کاندیداتوری دعوت به عمل بیاورند.

۱ دیدگاه

  1. عاطفه :

    بهتره که انتقادات و نظراتمون رو با بیان درست و شیوا و در حد دانشجوی خط امام بنویسیم نه طنز توهین امیز

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

1 + 1 =