۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۴ هفتاد و سومین نشست عصر شعر و ترانه با عنوان؛

ویژه برنامه «قیصر امین پور» و «سید حسن حسینی» در ارسباران

هفتاد و سومین نشست «عصر شعر و ترانه» روز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه ساعت 15:00 در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا برگزار می‌‌شود که به بزرگداشت دو شاعر ارزشمند انقلاب اسلامی، «قیصر امین پور» و «سید حسن حسینی» اختصاص یافته است.

qeysar&seyed hassan«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

هفتاد و سومین نشست «عصر شعر و ترانه» روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۰۰ در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا برگزار می‌‌شود.

هفتاد و سومین سری این نشست به بزرگداشت دو شاعر ارزشمند انقلاب اسلامی، «قیصر امین پور» و «سید حسن حسینی» اختصاص یافته است.

این مراسم با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر به صورت ماهانه توسط فرهنگسرای ارسباران در پنجشنبه اول هر ماه برگزار می‌شود و عبدالجبار کاکایی نیز مدیریت و اجرای این برنامه را به عهده دارد.

ورود و شعر خوانی برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان می‌باشد. همچنین بخش ویژه مسابقه بهترین شاعر این نشست به آثاری با مضمون این دو شاعر گرانمایه انقلاب اسلامی اختصاص دارد، اما موضوعات دیگر خارج از رقابت نیست.

قیصر امین‌پور در ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در شهرستان گتوند در استان خوزستان به دنیا آمد و در ۸ آبان ۱۳۸۶ بر اثر صدمات ناشی از تصادف وی در سال ۷۸ درگذشت.

سید حسن حسینی نیز در فروردین ماه سال ۱۳۳۵ در محله سلسبیل تهران به دنیا آمد و در فروردین ماه سال ۱۳۸۳ نیز درگذشت.

منبع: جماران

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 6