۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ با حضور ادوار قبل و پس از انقلاب انجمنهای اسلامی:

افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی برگزار می شود

مسعود ولی زاده با اشاره به حضور اعضای ادوار انجمن های اسلامی و تحکیم وحدت سطح شهر مشهد در دوره های قبل از انقلاب تا دوره فعلی در این برنامه، افزود: اعضای ادوار انجمن اکثرا اعضای هیئت علمی دانشگاه های فردوسی و علوم پزشکی مشهد هستند و البته شهردار مشهد و برخی از اعضای شورای شهر مشهد نیز در این جمع حضور دارند.

Logooمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد امروز برگزار می شود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با مبارزه، افزود: این برنامه با هدف برقراری ارتباط بین اعضای فعلی انجمن های اسلامی و ادوار، انتقال تجربه ادوار به اعضای فعلی، توضیح جایگاه فعلی انجمن اسلامی، عملکرد چند سال اخیر به ادوار انجمن اسلامی و ایجاد ذهنیتی روشن از آینده فعالیت تشکیلاتی برای اعضای برگزار می شود.

مسعود ولی زاده با اشاره به حضور اعضای ادوار انجمن های اسلامی و تحکیم وحدت سطح شهر مشهد در دوره های قبل از انقلاب تا دوره فعلی در این برنامه، افزود: اعضای ادوار انجمن اکثرا اعضای هیئت علمی دانشگاه های فردوسی و علوم پزشکی مشهد هستند و البته شهردار مشهد و برخی از اعضای شورای شهر مشهد نیز در این جمع حضور دارند.

بنا به گفته وی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر مشهد، تعدادی از اعضای شورای شهر مشهد و هیئت نظارت دانشگاه هم میهمانان افتخاری برنامه هستند.

عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت با اشاره به جایگاه محوری انجمن فردوسی در شرق کشور افزود: نمایندگان انجمن اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی و پیام نور مشهد و دانشگاه قوچان هم در برنامه حضور خواهند داشت.

بنا به گفته وی، برنامه افطاری انجمن اسلامی پس از ادای نماز مغرب و عشای چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۲ در دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و سخنرانان برنامه سه تن از فعالان انجمن اسلامی در ادوار مختلف خواهند بود.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 1