۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

آیت‌الله موسوی اردبیلی: راه اندازی شعبه بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی کار خوبی است

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

musavi ardebiliمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار جمعی از اعضای بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی با قدردانی از اقدام اخلاقی عارف در زمان انتخابات ،گفت:راه اندازی شعبه بنیاد امید ایرانیان در استان خراسان رضوی کار خوبی است ولی سخت و دشوار است ولی از آن جا که اهداف عالیه‌ای را تعقیب می‌کنید این دشواری‌ها را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت.

وی با توصیه به استفاده از از افراد نخبه و تحصیل کرده در بتیاد امید ایرانیان، خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات اساسی جامعه فعلی ایران، فقدان تفکر و نگرش حزبی در بین مسئولان و بخش هایی از نخبگان و روشنفکران است.

آیت الله موسوی اردبیلی همچنین با اشاره به پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری،وی را فردی کاردان و با تجربه دانست و گفت:شرایط اجتماعی و سیاسی در ایران بسیار متغیر است و ما نیاز به ثبات داریم. سیاست تنش زدایی مفید، خوب و لازم است ولی بروز تنش در روابط خارجی، عللی دارد که لازم است آن عوامل و ریشه‌ها شناسائی و از میان برداشته شود و نشان داده شود اراده و عزمی واقعی برای حل و فصل مسائل و مشکلات اصلی مردم، از جمله مسائل اقتصادی  و تحریم‌ها وجود دارد، که بدون دست کشیدن از اصول و با تدبیر لازم مشکلات حل و فصل شود.
وی در ادامه با بیان اینکه اگر می خواهیم تغییرات حاصل شود باید در عمل به تحقق وعده‌ها صادق و راستگو باشیم ،تصریح کرد:انشالله مطالبات مردم در مباحث سیاسی و امنیتی و رفع تنگناها و تضییقات حاصل شده به طور جدی حل و فصل شود چرا که تا این مطالبات مورد توجه قرار نگیرد و به ثمر نرسد، مردم قانع نخواهند شد.

منبع: پایگاه خبری-تحلیلی امید

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

76 - 75 =