۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

ضیافت افطاری انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی برگزار شد

مراسم افطار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اعضا و ادوار این تشکیلات اسلامی برگزار گردید. در این برنامه که روز چهارشنبه در دانشکده دامزشکی برگزار شد، ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز حضور داشتند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): مراسم افطار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اعضا و ادوار این تشکیلات اسلامی برگزار گردید.

به گزارش مبارزه به نقل از پایگاه «دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه فردوسی مشهد»، در این برنامه که روز چهارشنبه در دانشکده دامزشکی برگزار شد، ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز حضور داشتند.

نکته قابل توجه حضور افراد با گرایش های سیاسی مختلف بود که علاوه بر ادوار انجمن شامل مهمانان افتخاری همچون نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر مشهد هم می شد. همچنین مهندس پژمان، شهردار مشهد و از ادوار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این جمع حضور داشت.

بنابر این گزارش؛ بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، مراسم افطار برگزار گردید و سپس سه تن از ادوار مجموعه آقایان دکتر ابوالبشری، مهندس سادات و دکتر صباغ به نمایندگی از سه دوره ی تاریخچه انجمن به صحبت پرداختند.

در پایان برنامه، مرامنامه دفتر تحکیم وحدت به عنوان میثاق اصلی انجمن های اسلامی تقدیم مهمانان شد.

2 3 4 5 6 7 8 9 10 1

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 1