۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸

فارس در مقایسه با این سایت، اعتدال گراست

آنگونه که به نظر می رسد، اصولگرایان و افراطیون شکست خود را از جانب ملت نپذیرفته اند. به طور قطع در پیش گرفتن چنین رویکردی در آینده ای نه چندان دور، آنان را با پاسخ محکم تری از جانب مردم مواجه می کند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): هفته جاری دولت یازدهم به دنبال رای اعتماد وزیران خود از مجلس شورای اسلامی است. در همین راستا تخریب های بی حد و حصر علیه وزرای پیشنهادی از جانب افراطیون آغاز شده است. در تازه ترین این هجمه ها، یک خبرگزاری اصولگرای تندرو با رویکرد تخریب گرایانه دست به اتهامات سنگین علیه کابینه پیشنهادی زده است. این خبرگزاری نوپا که به شدت به دنبال جلب توجه و جذب مخاطب است، در ایام تبلیغات انتخابات نیز خصمانه‌ترین مواضع را علیه روحانی و عارف اتخاذ می‌کرد. رویکرد غیر اخلاقی این خبرگزاری سبب شده است، که فارس در برابر آن به عنوان سایت اعتدال گرا معرفی شود.

takhrib

این خبرگزاری در تازه ترین این حمله ها، دست به تخریب وزیر علوم پیشنهادی زده است. فردی مجهول الهویه که خود را از اعضای هیئت علمی دانشگاه پلی تکنیک معرفی کرده است، در گفتگو با این خبرگزاری گفت: “وی از نظر علمی جزو اساتید خوب دانشگاه امیرکبیر است و در دوران اصلاحات سمت‌های اجرایی را در وزارت علوم به عنوان معاون وزیر علوم وقت برعهده داشت.

وی که خواست نامش در خبر درج نشود، با اشاره به تفکرات وزیر علوم پیشنهادی تاکید کرد: وی از نظر تفکر و رفتار، جزو اصلاح‌طلبان رادیکال محسوب می‌شود و تفکرات و طرز فکر او در راستای چپ قدیم و اصلاح‌طلبان تندروی جدید قرار دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به سابقه آشنایی خود با میلی منفرد در دوران اصلاحات و فعالیت او در دانشگاه‌ افزود: در دوران اصلاحات وی علناً از  انجمن اسلامی طیف علامه طرفداری می‌کرد و از افرادی چون علی افشاری که همه می‌دانند چه مسائلی را برای دانشگاه ایجاد کرد، به صورت تمام قد حمایت می‌کرد.

وی ادامه داد: هرکسی که میلی منفرد را از نزدیک بشناسد می‌داند او پشت پرده برخی اعتراضات در سال ۸۸ در دانشگاه امیرکبیر حضور داشت.

استاد دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: میلی منفرد به همراه چند استاد دانشگاه دیگر، موسسه آموزش عالی شهاب دانش در قم را مدیریت می‌کند.”

آنگونه که به نظر می رسد، افراطیون شکست خود را از جانب ملت نپذیرفته اند. به طور قطع در پیش گرفتن چنین رویکردی، در آینده ای نه چندان دور آنان را با پاسخ محکم تری از جانب مردم مواجه می کند.

:::

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

45 + = 50