۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱

مدیر مسوول روزنامه کار و کارگر: رسانه‌های اصولگرا به رای مردم احترام بگذارند

خبرگزاری فارس در روزهای اخیر به بهانه مبارزه با فتنه 88 با همکاری نمایندگان و شخصیتهای عضو جبهه پایداری اقدام به حملات سازمان یافته به وزرای پیشنهادی دولت دکتر روحانی کرده است.

رسانه‌های اصولگرا به رای مردم احترام بگذارندمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

مدیر مسوول روزنامه کار و کارگر گفت: خبرگزاری فارس در روزهای اخیر به بهانه مبارزه با فتنه ۸۸ با همکاری برخی شخصیتهای عضو جبهه پایداری اقدام به حملات سازمان یافته به وزرای پیشنهادی دولت دکتر روحانی کرده است.

اسرافیل عبادتی اظهار داشت: این خبرگزاری که روز گذشته حملات خود را علیه مهندس زنگنه، دکتر ربیعی، دکتر میلی منفرد و حجت السلام علوی وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه های نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علوم و اطلاعات آغاز نموده است با القای شبهه سعی در خط دهی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد.

وی ادامه داد: موضع گیری های فارس علیه وزرای پیشنهادی بعد از حمایت اکثریت قاطع اصولگرایان معتدل از کابینه دکتر روحانی صورت می گیرد.‬

عبادتی یادآور شد؛ هفته گذشته روحانی با اشاره به اینگونه اقدامات رسانه‌های مخالف دولت از سلامت، تخصص، تجربه و توان فرد فرد اعضای کابینه پیشنهادی اش دفاع کرد و گفت برخی از رسانه‌ها که می‌خواهند بر مجلس تأثیر گذاری کنند، خیلی به خودشان زحمت ندهند زیرا فکر نکنم نمایندگان تحت تأثیر این جوسازی ها قرار گیرند.

وی همچنین از رسانه‌های اصولگرا خواست در جهت وحدت ملی حرکت کرده و فتنه جدیدی را رقم نزنند و به رای ملت احترام بگذارند و اگر این افراد خود را دلسوز نظام می‌دانند بهتر است به فرمایشات مقام معظم رهبری تمکین کنند و هر اموری را از مجرای قانونی پیگیری کنند نه با هوچی‌گری در فضای سایبری.

عبادتی تاکید کرد: امروز دامن زدن به هرگونه تفرقه و تخریب دولت تدبیر و امید در راستای منافع دشمنان و ناامید کردن مردم است.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

2 + 8 =