۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲

قنبری: دولت آمارهای واقعی شرایط کشور را ارائه کند

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به اولویت‌های دولت جدید گفت: ترسیم شرایط موجود کشور یک ضرورت مهم برای دولت یازدهم است.   داریوش قنبری، با بیان اینکه “دولت گذشته آمارهایی از شرایط اقتصادی کشور ارائه کرده که با واقعیت همخوانی ندارد”، اظهار کرد: دولت جدید [...]

28-162.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

یک عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با اشاره به اولویت‌های دولت جدید گفت: ترسیم شرایط موجود کشور یک ضرورت مهم برای دولت یازدهم است.

 

داریوش قنبری، با بیان اینکه “دولت گذشته آمارهایی از شرایط اقتصادی کشور ارائه کرده که با واقعیت همخوانی ندارد”، اظهار کرد: دولت جدید باید آمارهای واقعی را از شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی کشور ارائه کند تا گام مناسب جهت ارائه برنامه و حل مشکلات کشور برداشته شود.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه “اولویت دیگر دولت یازدهم باید ارائه برنامه برای رفع مشکلات کشور باشد”، افزود: یکی از مهمترین مشکلات کشور، مشکلات اقتصادی است و اکنون کشور با تورم کاهش ارزش پول ملی بی‌ثباتی در اقتصاد کشور افت سرمایه‌گذاری‌های تولیدی و کاهش تولید مواجه است.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه “ارائه آمارهای واقعی موجب درک بهتر شرایط کشور می‌شود”، خاطرنشان کرد: البته نباید توقع داشته باشیم که مشکلات کشور در کوتاه‌مدت حل شود و باید بدانیم که دولت فعلی به زمان کافی نیاز دارد.

 

قنبری کلید حل مسائل اقتصادی را حل مشکلات حوزه سیاست خارجی دانست و تصریح کرد:‌ دولت باید با سیاست خارجی فعال و دیپلماسی کارشناسانه با تحریم‌ها مقابله کند، زیرا عبور از مشکلات سیاست خارجی کلید حل مسائل اقتصادی است.

 

این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه “تیم سیاست خارجی دولت، تیم توانایی است”، ابراز عقیده کرد:‌ انتخاب آقای ظریف به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه این امید را ایجاد کرده که دولت بتواند بر مشکلات سیاست خارجی فائق شود. مشکلات سیاست خارجی غیر قابل حل نیست، ولی به انتخاب راه حل درست نیاز دارد.

 

این فعال سیاسی در پایان گفت: اگر از افراد کارشناس در زمینه سیاست خارجی استفاده شود مشکلات خارجی قابل حل است و منافع ملی تامین می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

39 + = 45