۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ حمایت ولایتی از ۳ وزیر پیشنهادی دولت یازدهم

ولایتی: ظریف را جز افراد کار آزموده می دانم

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به بررسی سوابق وزرای دولت یازدهم در مجلس از وزرای ارتباطات، ارشاد و امور خارجه اعلام حمایت کرد.

velayati 2مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پاسخ به این پرسش که با توجه به مسئولیت بلند مدت شما در وزارت امور خارجه، جایگاه مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و بیش از ۳۰ سال فعالیت تخصصی در حوزه بین‌المللی و با توجه به معرفی ۳ وزیر پیشنهادی (محمود واعظی وزیر پیشنهادی ارتباطات، علی جنتی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه) از فعالان حوزه سیاست خارجی تحلیل شما از جایگاه و توانمندی این افراد چیست، اظهار داشت: بنده از روزهای آغازین مسئولیتم در وزارت امور خارجه از همکاری نزدیک و جدی این افراد بهره‌مند بوده و آنان را جزء مدیران کارآزموده، متخصص و با تجربه می‌دانم.

وی ادامه داد: آنچه که در مسئولیت‌های پیشنهادی در این مقطع از اهمیت دارد این است که آنها بتوانند مدیریت کارآمد در سطح وزارتخانه را با اشرافیت بر موضوعات مهم ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی اعمال کنند. با توجه به همکاری بنده با ۳ وزیر پیشنهادی آنها انشاءالله می‌توانند مظهر خدمات ارزشمند در حوزه‌های مسئولیتی درنظر گرفته باشند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: امروز در شرایط خاص جهانی و بین‌المللی مدیران ارشد در حوزه‌های مختلف باید از موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی آشنایی مطلوبی را داشته باشند تا بتوانند در پیشرفت سیاست‌های کلان نظام دیدگاه‌های متعالی مقام معظم رهبری، اجرایی کردن اسناد بالادستی و رساندن نظام به قدرت برتر منطقه‌ای توفیقات لازم را به دست آورند.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: به طور خاص در مورد این ۳ وزیر پیشنهادی تصور می‌کنم با توجه به اشراف بر موضوعات و مسائل بین‌المللی آنها بتوانند حوزه مسئولیتی خود را در وزارتخانه‌ها و در جهت تحقق این اهداف هدایت کنند.

محسن رضایی نیز از وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه و دفاع اعلام حمایت کرده است. (لینک‌ خبر)

منبع: خبرگزاری تسنیم

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 4 = 2