۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴

احمد توکلی: نمایندگان فارغ از مسائل جناحی صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی کنند

کشور در شرایطی به استقبال شروع رسمی دولت یازدهم می‌رود که مشکلات متعددی را در حال تجربه کردن هستیم و به همین دلیل باید زمام امور را به دست کسانی بسپاریم که واقعا از هر لحاظ توانمند باشند تا بتوانند در این برهه حساس در بهبود اوضاع تاثیرگذار باشند.

tavakoliمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

نماینده تهران گفت: نمایندگان مجلس باید در زمان رای گیری با فراموشی بحث‌های مربوط به اصلاح طلبی یا اصولگرایی فقط به صلاحیت و نقاط ضعف و قوت وزرای پیشنهادی دقت کنند تا بتوانند انتخابی شایسته داشته باشند.

احمد توکلی درباره جو حاکم بر مجلس در روزهای بررسی وزرای پیشنهادی گفت: مجلس خانه ملت است و همانظور که در لایه‌های مختلف جامعه اختلاف نظر وجود دارد، طبیعی است که هر کدام از نماینده‌ها رفتارهایی متفاوت از خود به نمایش بگذارند. به همین دلیل است که این روز‌ها شاهد این هستیم که مخالفان و مدافعان کابینه با ادبیات و رفتار مختلفی نظرات خود را مطرح می‌کنند.

نماینده تهران که به عنوان مخالف تعدادی از چهره‌های حاضر در کابینه مطرح است، همچنین درباره اینکه عده‌ای رای به کابینه را احترام به رای مردم می‌دانند، اظهار داشت: همه قبول دارند که در ۲۴ خرداد مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را خلق کردند. اما باید این را در نظر گرفت که «تایید بی‌حساب و کتاب» فهرست ارایه شده توسط رییس جمهوری نمی‌تواند کار عقلانی باشد و دقیقا به همین دلیل است که در قانون پیش بینی شده که نمایندگان مجلس بعد از جلسات فشرده و بررسی دقیق هر کدام از وزرای پیشنهای به آن‌ها رای بدهند. همچنین باید گفت رای قاطع موجب این نمی‌شود تا مردم نسبت به مجلس ذهنیت مثبتی پیدا کنند، آن‌ها دنبال این هستند تا افرادی که به معنای واقعی شایستگی دارند، در هیات دولت حاضر باشند.

او همچنین ادامه داد: کشور در شرایطی به استقبال شروع رسمی دولت یازدهم می‌رود که مشکلات متعددی را در حال تجربه کردن هستیم و به همین دلیل باید زمام امور را به دست کسانی بسپاریم که واقعا از هر لحاظ توانمند باشند تا بتوانند در این برهه حساس در بهبود اوضاع تاثیرگذار باشند. به هر حال باید سعی کرد تا با تغییر وضعیت بتوانیم کشور را از بحران‌های موجود نجات بدهیم و رضایتمندی مردم را بیشتر کنیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

38 - = 36