۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷

اقدامات غیرمترقبه رئیس دانشگاه علامه؛ معرفی ۱۰۰ عضو هیئت علمی جدی و حذف برخی اساتید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی؛ 100 نفر از دانشجویان دکتری، مدیران و کارکنان این دانشگاه را خارج از عرف به عضویت هیئت علمی درآورده است. او همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و به‌جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تأسیس کرده است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): رئیس دانشگاه علامه طباطبایی؛ ۱۰۰ نفر از دانشجویان دکتری، مدیران و کارکنان این دانشگاه را خارج از عرف به عضویت هیئت علمی درآورده است. او همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و به‌جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تأسیس کرده است.

صدالدین شریعتی(رئیس دانشگاه علامه طباطبایی) که در تعطیلات تابستان سال‌جاری بسیاری از اساتید را بازنشسته کرده است، در روزهای اخیر ۱۰۰ نفر از از دانشجویان دکتری، مدیران و کارکنان این دانشگاه را خارج از رویه‌های متعارف به عضویت هیئت علمی این دانشگاه درآورده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تصمیمی غیرمتعارف در تعطیلات تابستان سال جاری بدون حضور اساتید و دانشجویان و کادر امور اداری این دانشگاه اتخاذ کرده است.

وی در تعطیلات تابستان امسال تعداد زیادی از کارکنان و دانشجویان دکترای این دانشگاه را به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآورده و برخی دیگر از اساتید ازجمله دکتر جواد کاشانی(استاد حقوق) را بازنشسته کرده است. دکتر کاشانی؛ کاندیدای بالقوه ریاست دانشگاه برای آینده است.

بنابر این گزارش، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین گروه توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی این دانشگاه را منحل کرده و جای آن گروه اقتصاد اسلامی را تأسیس کرده است.

این گزارش حاکی است؛ صدرالدین شریعتی؛ جایگاه تعداد زیادی از همفکران و همراهان خود را ارتقا داده و به مقام دانشیاری و استادیاری رسانده است.

بر اساس این گزارش؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تعداد زیادی از پست‌های مدیریتی در این دانشگاه را حتی تا سطح رؤسای ادارات دانشگاه و دانشکده‌ها در یک‌ماه اخیر تغییر داده است.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار ایلنا، تغییرات در دانشگاه علامه طباطبایی در یک هفته اخیر تا جایی افزایش داشته است که نزدیک به ۱۰۰ نفر که بخش عمده آنها دانشجویان دکتری و همچنین کارکنان و مدیران با مدرک فوق لیسانس هستند و جزو کسانی هستند که صدرالدین شریعتی آنها را به دانشگاه علامه طباطبایی آورده، قرار است خارج از رویه‌های متعارف به عضویت هیئت علمی دانشگاه درآیند.

بنابر این گزارش؛ قرار بوده است حکم عضویت این صد استاد در هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی امروز(شنبه؛ ۲۶ مرداد) صادر شود.

این گزارش حاکی است؛ شتاب غیرمتعارفی برای دفاع از تز این دانشجویان دکترا در دستور قرار گرفته است درحالیکه این دانشجویان بسیاری از مراحل اداری را برای دفاع از رساله خود طی نکرده‌اند اما فشار زیادی روی گروه‌های آموزشی وارد شده است تا طی چند روز آینده آنها از رساله خود دفاع کنند و به رتبه استادیاری برسند.

منبع: ایلنا

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 32 = 36