۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

تیتر احتمالی کیهان: سرپرست جدید، مجری بی.بی.سی است

از آنجا که روزنامه ی کیهان به خاطر گرفتاری های بسیار گاهی گاف هایی داده است، لازم است که درباره ی افرادی که در دولت جدید منصوب می شوند کمی بیشتر توضیح داده شود. دیروز علی اصغر فانی، با حکم دکتر روحانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد؛ علی اصغر فانی هیچ ارتباط خانوادگی با عنایت فانی، مجری شبکه ی بی.بی.سی فارس ندارد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): از آنجا که روزنامه ی کیهان به خاطر گرفتاری های بسیار گاهی گاف هایی داده است، لازم است که درباره ی افرادی که در دولت جدید منصوب می شوند کمی بیشتر توضیح داده شود.

دیروز علی اصغر فانی، با حکم دکتر روحانی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد؛ علی اصغر فانی هیچ ارتباط خانوادگی با عنایت فانی، مجری شبکه ی بی.بی.سی فارس ندارد.در ایام اخیر، کیهان از دست پاچگی در چسباندن انگ و تهمت به گزینه های وزارتخانه های ۱۸ گانه از هیچ تلاشی دریغ نکرد، تا آنجا که بخش قابل توجهی از آنها را فتنه گر خواند ولی نمایندگان مجلس بی توجه به آن، آرای خود را به گزینه های پیشنهادی دادند و فقط آرای سه نفر از آنها به حد نصاب نرسید، ولی حتی دکتر میلی نفرد، گزینه ی پیشنهادی برای وزارت علوم علی رغم انتشار شبنامه های جریان تندرو، حدود ۴۰ درصد آرای مجلس را کسب کرد. محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز یکی از سه نفری بود که با دو رای کمتر از حد نصاب، موفق به رای اعتماد نشد و شنبه با حکم رییس جمهور به معاونت دکتر روحانی منصوب شد.

علی اصغر فانی، متولد ۱۳۳۳ دارای دکترای مدیریت دولتی بوده و هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است. فانی، مدیرکلی چندین دوره آموزش متوسطه آموزش و پرورش در دوره وزارت مظفر و اکرمی و همچنین مدیریت مناطق و مدیرکلی آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد. وی در دولت نهم و قبل از روی کار آمدن محمود فرشیدی، ۷۰ روز سرپرست وزارت آموزش و پرورش بوده است. فانی معاون آموزش و پرورش در دولت خاتمی نیز بوده است.

منبع: انصاف نیوز
:::
برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

34 - = 29