۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

بدهی هایی که از محمود به حسن ارث رسید

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دولت روحانی به عنوان اولین اولویت باید گزارشی از وضعیتی که دولت را از احمدی نژاد تحویل گرفته تهیه و به مردم ارایه کند تا بتوان بر مبنای آن درباره ی عملکرد دولت جدید قضاوت کرد.

آمارهایی که آقای احمدی نژاد در روزهای پایانی ارایه کرد به تصدیق کارشناسان که به صورت پراکنده در رسانه ها نیز منتشر شده، با واقعیت موجود نمی خواند و اگر دولت جدید با تاخیر به بیان وضعیت تحویل گرفته شده اقدام کند، بیم این می رود که کمبودها و کاستی ها بر خلاف واقعیت به گردن دولت جدیدی انداخته شده و به انصاف نتوان درمورد عملکرد دولت جدید به قضاوت نشست.

به عنوان مثال، دولت احمدی نژاد به دلیل عملکرد نامناسبش در بحث اعتبارات، در پایان دوره ی ۸ ساله، حدود ۵ هزار میلیارد به خانواده شهدا بدهکار ماند و رفت. بودجه دولت اجازه پرداخت این مقدار پول به خانواده عضو بنیاد شهید را نمی داد چون واقعا پولی نمانده بود که به عنوان حقوق به خانواده شهدا و جانبازان پرداخت شود‬.

حامیان دولت گذشته که ۸ سال کرکره ی انتقاد به دولت را پایین کشیده بودند امروز برای دولت جدید روزشمار گذاشته و انتظار حل چند ماهه ی مشکلات ناشی از ضعف مدیریت و ناتوانی دولتمردان دولت های نهم و دهم را دارند.

منبع: انصاف نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

59 - 52 =