۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸

ورود زیباکلام به صداوسیما ممنوع شد!

بنده فقط می‌توانم بگویم که اروپا و آمریکا که جای خود دارند، حتی هند، برزیل، آرژانتین، ترکیه و ... هم جای خود دارند، یقین دارم مسئولین صدا و سیمای حبشه هم با یک استاد دانشگاهشان که بعضا نظرات متفاوتی از مسئولین حکومتی‌شان دارند، این‌گونه برخورد نمی‌کنند.

zibakalam1مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

زیباکلام در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «شنبه شبِ ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۰ آقای علیزاده از مسئولین شبکه جام جم تماس گرفتند و گفتند که به مناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد، شبکه جام جم برنامه زنده‌ای را تدارک دیده است. فرمودند جناب آقای دکتر محمود کاشانی دعوت را پذیرفته‌اند و تهیه‌کنندگان برنامه می‌خواهند که شما هم در برنامه حضور داشته باشید. برنامه به صورت زنده ساعت ۸:۴۵ شب ۲۸ مرداد پخش می‌شود و آقای دکتر مرتضی حیدری هم مجری برنامه هستند. بنده با کمال میل پذیرفتم و آفیش آن هم در صفحه فیس‌بوک زده شد اما دیشب حدود ساعت۱۰ آقای علیزاده با صدایی گرفته تماس گرفتند و اظهار داشتند که حراست صدا و سیما اعلام کرده است که صادق زیباکلام به هیچ‌وجه حق ورود به هیچ قسمتی از سازمان را ندارد. ایشان اضافه کردند که در صورت اعتراض تهیه‌کنندگان برنامه، مسئولین حراست سازمان، آنها را معلق می‌نمایند. این مجموعِ دو مکالمه من با آقای علیزاده بود. بنابراین و با کمال تأسف برنامه امشب لغو شده است.

اما در خصوص آنچه آقای علیزاده فرمودند که حراست سازمان بنده را ممنوع‌الورود به صدا و سیما کرده‌اند، بنده فقط می‌توانم بگویم که اروپا و آمریکا که جای خود دارند، حتی هند، برزیل، آرژانتین، ترکیه و … هم جای خود دارند، یقین دارم مسئولین صدا و سیمای حبشه هم با یک استاد دانشگاهشان که بعضا نظرات متفاوتی از مسئولین حکومتی‌شان دارند، این‌گونه برخورد نمی‌کنند. ایام به کام باد – ارادتمند – صادق زیباکلام

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

7 + 1 =