۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹

ترکان: توفیقی به بعنوان وزیر پیشنهادی علوم در مجلس صحبت می‌کند

آقای توفیقی انسان توانایی هستند و این تخریب‌ها روی عملکرد ایشان اثر منفی نخواهد داشت. انشاءالله ایشان به زودی در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم صحبت خواهند کرد و ما از سخنان ایشان در مجلس استفاده خواهیم کرد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

اکبر ترکان با اشاره به تخریب‌هایی که توسط رسانه‌های افراطی علیه سرپرست وزارت علوم صورت می‌گیرد گفت: آقای توفیقی انسان توانایی هستند و این تخریب‌ها روی عملکرد ایشان اثر منفی نخواهد داشت. انشاءالله ایشان به زودی در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم صحبت خواهند کرد و ما از سخنان ایشان در مجلس استفاده خواهیم کرد.

مشاور رئیس جمهور افزود: ایشان در سخنرانی و برقراری ارتباط با نمایندگان توانایی کافی را دارند و پاسخ تخریب‌ها را هم خواهند داد.

ترکان با اشاره به دستور کار جانبی که برای وزرا وجود دارد گفت: مساله مهم دیگری که در حال حاضر وجود دارد این است که وزرای مستقر شده بتوانند، اعمال دولت قبلی در ۴۵ روز گذشته را استخراج کنند و به عنوان یک پرونده در اختیار مردم قرار دهند.

قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در ۴۵ روز ۲۴ خرداد تا ۱۲ مرداد خیلی از شرکت‌ها را جابجا و منتقل کردند. همچنین استخدام هایی صورت گرفت که بر خلاف قانون مدیریت کشور بود. انتقال دارایی ها و تغییر مدیران هم جمله اقدامات خلافی بود که صورت گرفت.

اکبر ترکان در پایان گفت: وزرا اسناد موجود را دقیق‌تر بررسی کنند و به مردم ارائه دهند. جابجایی هایی که در اموال صورت گرفته باید به مردم اعلام شوند که در تاریخ ثبت شود تا بعدا کسان دیگری اشتباها مقصر شناخته نشوند.

منبع: سلام نو

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

3 + 4 =