۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹

حسینیان: همچنان به فتنه حساسیت داریم!

عدم رأی مجلس به سه وزیر پیشنهادی علوم، وزش و جوانان و آموزش و پرورش آقای روحانی نشانگر این است که مجلس همچنان بر جریان فتنه و شبهه تقلب حساسیت دارد، بنابراین چنانچه افرادی که در فتنه و شبهه تقلب به نحوی نقش داشته‌اند به مجلس معرفی شوند، نمایندگان به آنها رأی نخواهند داد

خبرگزاری فارس: نمایندگان به فتنه‌گران و مدعیان تقلب رای نمی‌دهند/ مجلس همچنان نسبت به فتنه حساسیت دارد

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

نماینده تهران با بیان اینکه برخی درصدد کم رنگ جلوه دادن فتنه و تقلب هستند، گفت: مجلس همچنان نسبت به افرادی که در این دو جریان نقش داشته‌اند، حساسیت دارد و به آنها رأی نخواهد داد، بنابراین روحانی با حساسیت وزرای پیشنهادی را معرفی کند.

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجلس در ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اظهار داشت: در مجموع با وجود اینکه برخی از داخل مجلس در تلاش بودند که موضوع فتنه و تقلب را کمرنگ و امری تمام شده و تنها یک اردوکشی خیابانی جلوه دهند، اما نمایندگان در ارزیابی وزرای پیشنهادی قاطعانه و مثبت برخورد کردند.

وی افزود: متأسفانه برخی در روزهای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی، نمایندگان اصولگرای جدی مجلس را که روی مسئله فتنه و تقلب حساسیت داشتند، به الفاظی مانند افراطیون، طالبانیسم و کاسب‌کاران فتنه متهم کردند، در حالی که اسناد و مدارک لازم دال بر حضور سه وزیر رأی نیاورده در جریان فتنه و تقلب وجود داشت.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: عدم رأی مجلس به سه وزیر پیشنهادی علوم، وزش و جوانان و آموزش و پرورش آقای روحانی نشانگر این است که مجلس همچنان بر جریان فتنه و شبهه تقلب حساسیت دارد، بنابراین چنانچه افرادی که در فتنه و شبهه تقلب به نحوی نقش داشته‌اند به مجلس معرفی شوند، نمایندگان به آنها رأی نخواهند داد.

حسینیان با بیان اینکه گرچه برخی تلاش و تهدید کردند چنانچه مجلس به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد ندهد، افراد مناسب‌تری به مجلس معرفی نخواهد شد، تصریح کرد: مجلس نه از دولت و نه از شخص رئیس‌ جمهور چنین انتظاری را ندارد که بخواهد ناخواسته در مقابل مجلس ایستادگی کند.

نماینده تهران در پایان با اشاره به شاخص‌های رئیس جمهور در معرفی وزاری جایگزین گفت: آقای روحانی در صورت معرفی افراد نامناسب، خود را زیر سؤال خواهد برد و مجلس نیز امیدوار است که وی روی اصول خود، به ویژه حساسیت روی فتنه و تقلب، ایستادگی و وزرای اصلح را به مجلس معرفی کند.

منبع: فارس

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

27 + = 36