۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲

مبینی سرپرست تشریفات دفتر رئیس‌جمهور شد

در مراسمی با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، مراسم معارفه ولی الله مبینی به عنوان سرپرست معاونت مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور برگزار شد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی ولی الله مبینی را به سرپرستی معاونت مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ولی‌الله مبینی

به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «سرپرست معاونت مراسم و تشریفات دفتر رییس‌جمهور» برمی‌گزینم.امید است با عنایات الهی و همکاری دفتر و واحدهای ذی‌ربط، در انجام وظایف و حسن جریان امور موفق باشید.

محمد نهاوندیان

همچنین با حضور رییس دفتر رییس جمهور مراسم معارفه ولی ا… مبینی، به عنوان سرپرست مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهور برگزار شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در مراسم تودیع مهدی آشتیانی و معارفه ولی الله مبینی که در سالن شهید بهشتی ریاست جمهوری برگزار شد، با تبریک آغاز هفته دولت ابراز امیدواری کرد خداوند متعال خدمات کارکنان دولت که عمر خود را در خدمت ملت گذرانده‌اند، به نظر عنایت قبول کند.

وی رئیس جمهور را نماد اراده ملی توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور عهده‌دار اصلی پیشبرد کشور در مسیر اهداف بلند انقلاب و اجرای قانون اساسی بوده و ارتباط و پیوند آن با ملت اصلی ترین کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نهاوندیان افزود: رئیس جمهور به عنوان نماد ملت در مناسبات بین المللی نیز باید همه عزت، صلابت، متانت و ظرافت فرهنگ این ملت را در تماس با دیگران در عرصه بین المللی تجلی دهد که اجتماع این دو نکته در کنار هم بسیار مهم بوده و حکمت و نیاز به کاری هنرمندانه دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطر نشان کرد: تشریفات ریاست جمهوری باید در راستای شرف ملت تجلی یابد و به روایت و تفسیر جمهوری اسلامی به پیوند با مردم، اخلاق و آداب اسلامی اهمیت دهد که تعریف این ظرافت‌ها کار حکیمانه و ظریفی است.

نهاوندیان اظهار داشت: امروز فصل جدیدی در دولت آغاز شده و باید اثبات کنیم که این فصل تداوم همه قوت‌های نظام است.

وی با اشاره به اینکه بنای کار دولت یازدهم تداوم کار شایسته انجام شده تاکنون است، تصریح کرد: یکی از وجوه ممیزه کار دولت یازدهم ایجاد هماهنگی در نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور است تا اداره این خانواده با هماهنگی انجام شود و در این مسیر ناهماهنگی از هیچ‌کس پذیرفته نیست.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های مهدی آشتیانی در معاونت مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور، برای مبینی در سمت سرپرستی این معاونت آرزوی توفیق کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

3 + 1 =