۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۴

اولین موضع نعمت‌زاده درباره صنعت خودرو

وزیر صنعت، معدن وتجارت در اولین موضع‌گیری رسمی خود درباره بازار خودرو گفت: با وجودی که شورای رقابت، خودرو را کالای انحصاری می‌داند اما بنده و صنعتگران، خودرو را کالای انحصاری نمی دانیم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

محمدرضا نعمت زاده امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در اولین موضع‌گیری رسمی خود درباره بازار خودرو، گفت: به اعتقاد بنده، خودرو کالای انحصاری نیست.

وی تصریح کرد: شورای رقابت می گوید خودرو کالای انحصاری است درحالی که صنعتگران معتقدند خودرو کالای انحصاری نیست، البته شورای رقابت تاکنون وظیفه قانونی خود را انجام داده و نظرش هم محترم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از جلسه امروز صبح خود با علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و اظهارداشت: براساس این جلسه، قرار شد کارگروهی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رفع موانع تولید تشکیل شود تا بتواند ظرف دو هفته آینده موانع را شناسایی و راهکارها را اعلام کند.

نعمت زاده افزود: البته این جلسه قرار بود دیروز برگزار شود که به دلیل حضور مهمانان خارجی، به صبح امروز موکول شد.

وی درباره نحوه انتصاب رئیس جدید سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: گزینه های متعددی برای احراز این پست مطرح بودند که در نهایت دیشب با مهدی کرباسیان در این باره به جمع بندی نهایی رسیدیم و صبح امروز حکم وی برای ریاست ایمیدرو را صادر کردیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: نباید خام فروشی مواد معدنی صورت گیرد و سنگ آهعن باید به فولاد و تولید صنایع فلزی تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 49 = 53