۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۸ بهمن زاده، دبير جبهه اصلاح‌طلبان:

نیامدن خاتمی قطعی نیست/ استراتژی سه‌گانه جبهه اصلاح‌طلبان برای انتخابات

ما برای انتخابات آینده سه استراتژی را دنبال می‌کنیم؛ استراتژی اول ما این است که خاتمی را برای کاندیداتوری در انتخابات ترغیب کنیم. طی دیدارهایی که با خاتمی داشته‌ایم؛ وی تاکید دارد که باید رویکرد تمامی جریان‌ها به سمت تعامل برود.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): دبیر جبهه اصلاح‌طلبان استراتژی‌های سه گانه انتخاباتی این جبهه را تشریح کرد.

مجید بهمن زاده درباره استراتژی انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان اظهار داشت: ما برای انتخابات آینده سه استراتژی را دنبال می‌کنیم؛ استراتژی اول ما این است که خاتمی را برای کاندیداتوری در انتخابات ترغیب کنیم.

دبیر  جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: طی دیدارهایی که با خاتمی داشته‌ایم؛ وی تاکید دارد که باید رویکرد تمامی جریان‌ها به سمت تعامل برود.

بهمن زاده درباره استراتژی دوم انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در صورتی که خاتمی به هر دلیل کاندیدای انتخاب نشود اصلاح‌طلبان بر روی گزینه دیگر نیز اجماع خواهند کرد.

دبیر جبهه اصلاح‌طلبان افزود: قرار شده است تا جبهه اصلاح‌طلبان و شورای اصلاحات راهبردی را برای چگونگی اجماع در میان اصلاح‌طلبان تهیه کنند.

وی  افزود: برای انتخابات شورا‌ها لیست مشترکی را ارائه می‌کنیم و  برای انتخابات ریاست جمهوری نیز کاندیدای مشترکی را با نظر  خاتمی معرفی می‌کنیم البته این کاندیدا باید بیشترین مقبولیت و توان را برای اداره کشور داشته باشد.

دبیر جبهه اصلاح‌طلبان درباره کاندیداتوری خاتمی در انتخابات آینده اظهار داشت: کاندیداتوری خاتمی در انتخابات به این مسئله بستگی دارد که رویکردها در داخل کشور به سمت تعامل برود.

وی با بیان اینکه اگر رویکردها به سمت تعامل پیش برود خاتمی کاندیدای انتخابات می‌شود،  ادامه داد: به صورت مرتب با خاتمی دیدار داریم و در دیدار هفته گذشته نیز وی نیامدنش را قطعی نکرد و در حال بررسی مسئله است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

85 - = 82