۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ کاندیدای ریاست جمهوری شما چه کسی است؟ (7)

مواد لازم جهت تشکیل ستاد انتخاباتی برای کاندیدای اصولگرایان

«عَدالت» خیلی مهم است. شعار عَدالت خوب است، اما خود عَدالتخواهی خیلی خوب نیست. دقت کنید لزومی ندارد برای طرح شعار عَدالت، از اقتصاددان واقعا عَدالتخواه و چپ گرا استفاده کنید. همین که مشاور اقتصادی ریش داشته باشد و نماز بخواند، کفایت می کند. در واقعا بهترین گزینه برای شما «اقتصاددان لیبرال ریشو» است که در مملکت ما زیاد می باشد. چون اگر لیبرال نباشد آن وقت ریل اقتصاد کشور کلا با افکار او نمی سازد.

554196_10151565278999767_1902849927_n«مبارزه»(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز

محمد ملاعبدالوهاب

در یکی از شماره های قبل، «طرز تهیه کاندیدای اصلح و مقبول اصولگرایی» را به شما آموزش دادیم. این بار «طرز تشکیل ستاد انتخابات» را به شما آموزش می دهیم.

کاندیداهای محترم اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری؛ به نکات زیر برای تدوین برنامه و پیروزی در انتخابات دقت کنید.

مواد لازم جهت تشکیل ستاد انتخاباتی برای کاندیدای اصولگرایان:

۱-       سیاستمدار ماکیاولیست جهت ریاست ستاد: یک عدد

هر کس اندیشه مرحوم ماکیاول پدر برزگوار سیاست مدرن را نصب العین قرار داد، پیروز شد و گرنه از آراء باطله هم شکست می خورد. لذا شما هم «هدف وسیله را توجیه می کند» را ملاک عمل قرار دهید نه «ما مکلفیم به وظیفه نه نتیجه».

۲-       اقتصاددان لیبرال ریشو: سه عدد

«عَدالت» خیلی مهم است. شعار عَدالت خوب است، اما خود عَدالتخواهی خیلی خوب نیست. دقت کنید لزومی ندارد برای طرح شعار عَدالت، از اقتصاددان واقعا عَدالتخواه و چپ گرا استفاده کنید. همین که مشاور اقتصادی ریش داشته باشد و نماز بخواند، کفایت می کند. در واقعا بهترین گزینه برای شما «اقتصاددان لیبرال ریشو» است که در مملکت ما زیاد می باشد. چون اگر لیبرال نباشد آن وقت ریل اقتصاد کشور کلا با افکار او نمی سازد.

بنابراین شما به سه عدد اقتصاددان ریشوی لیبرال نیازمندید جهت انتصاب به عنوان مشاور انتخاباتی و سپس وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و وزارت بازرگانی. همچنین اگر کس دیگری داشتید می توانید به عنوان «سخنگوی طرح تحول اقتصادی»(همون هدفمندی خودمون) و نیز رئیس شورای رقابت» منصوب نمایید.

دقت بفرمایبد که عَدالت توزیعی هم لازم است و هم از عدالت تولیدی و هر مدل دیگری بیشتر جواب می دهد. شما حتما باید به مردم پول دهید تا بخورند. حالا اینکه حجم نقدینگی بالا می رود و ده برابر شکمی که سیر می کند، غول تورم دهان آن بینوایِ مستضعفِ قشرِ آسیب پذیر را آسفالت می کند، مهم نیست. مهم پیروزی در انتخابات است، وگرنه مملکت را که خود خدا شخصا اداره می کند نه این سیاستمداران درپیتی که اگر خدا به حال خودشان می گذاشت تا حالا ده بار مملکت را به ربع پهلوی و بیست بار به مسعود رجوی تقدیم کرده بودند!

۳-       مترجم ماهر: هر زبان زنده، یک عدد

چنانچه قصد انتقاد از سیاست خارجی احمدی نژاد را دارید؛ مترجم متبحر فراموش نشود. مخصوصا با توجه به بورس بودن انتقاد از رابطه با ونزوئلا و سوریه – بخصوص در قضیه مصافحه محمود با مادر مرحوم چاوز – خواهشا با مترجم اسپانیایی و عربی مشورت لازم صورت پذیرد که ماجرای «دول الخلیج العربی» و خیط شدن شیخ مهدی کروبی تکرار نشود. مثلا همین ترکیب «جیش السوری الحر» معنی اش می شود «ارتش آزاد سوریه» نه «ارتش سوریه آزاد» که البته هردویش یک نکبت است و خدا لعنتشان کند.

دقت کنید که مترجم شما فرق سوریه و بحرین را بداند و این دو تا را اشتباه نکند.

کلا خوب نیست معدود کاندیداهای تأیید شده توسط شورای محترم نگهبان، در مناظره های زنده با این حجم بیننده، مضحکه عام و خاص شوند. حالا مَردم به جهنم، نظام و انقلاب هم که هیچ، آبروی آقای جنتی و شورای نگهبان می رود. والا به خدا.

۴-       خطیب ماهر تلویزیونی: یک عدد

دانشجوی امروز بیش از اینکه از «عقل» استفاده کند، به «نقل» تمکین می کند. لذا شما اگر یکی از روحانیون خوش زبان تلویزیون را تور کردید، مطمئن باشید رأی حزب اللهی های دانشگاه تهران را در جیب دارید. بقیه که جای خود دارد.

۵-       رزمنده و جانباز: به تعداد ممکن

حضور ایثارگران عزیز در برنامه های انتخاباتی شما، رأی شما را دوچندان و بلکه چندچندان می کند. برای این کار می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

-          انتصاب یک عدد مشاور یا رئیس ستاد ایثارگران

-          برگزاری یک عدد همایش ایثار، حماسه، جهاد، جبهه و…

-          صدور بیانیه حمایت جمعی از ایثارگران با امضا

-          خاطرات یک جانباز یا شهید عزیز که از شجاعت شما گفته است. (انتشار گسترده پیامک خاطره مربوطه فراموش نشود).

۶-       رنگ یا فصل تبلیغاتی: یک عدد

یکی از رنگ ها و یا فصل های خدا را انتخاب کرده و آن را به طرفداران خود توصیه کنید. دقت کنید رنگ های سبز(موسوی) و بنفش(روحانی) مال اون وری هاست و شما اصولگرای عزیز باید به فکر رنگ دیگری باشید.

همچنین فصل «بهار» قبلا توسط اسفندیار اشغال شده است، لطفا اصرار نفرمایید.

امیدواریم با استفاده از مواد بالا در انتخابات آتی پیروز شوید.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

34 - 28 =