۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹

وقتی قانون، وطن امروز را سوژه طنز قرار داد

آیا این انصاف است که بعضی روزنامه‌ها با ارتکاب یک اشتباه سهوی به راحتی توقیف می‌شوند ولی ما که یک هفته است داریم در تحریریه زحمت می‌کشیم و توهین می‌کنیم یک تذکر هم دریافت نکنیم؟

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

روزنامه قانون در شماره امروز خود ویژه نامه طنزی با عنوان بی قانون امروز منتشر کرده است.

در این ویژه نامه با کنایه به صفحه اول چند روز قبل روزنامه وطن امروز عکس بزرگی از اوباما با تیتر “دهنتو” منتشر شده است.

(طنز) دهنتو ...!

“بی قانونی امروز” پس از انتشار این تصور نوشت: «اوباما باز گنده گویی کرد و ایران را یاغی خواند. مردم دنیا در اقدامی هماهنگ به اوباما گفتند دهنتو ببند گلابی.  شاید مدعیان دروغین حقوق بشر و اصلاحات، باز هم دایه مهربان‌تر از مادر شوند و بگویند چرا به رئیس جمهور یک مملکت بی‌احترامی می کنید؟! چرا ادبیات لمپنی را رواج می دهید؟ حالا شما مردم عزیز کشورمان تا به حال فکر کرده‌اید که چرا آنها سنگ کشورهای دیگر و ادبیات فاخر را به سینه می‌زنند؟ غیر از این است که مثلثی شوم شکل گرفته و آنان از آنجا ارتزاق می کنند؟!»

وطن امروز اخیرا با انتشار عکسی از ملک عبدالله پادشاه عربستان تیتر زده بود”خبر مرگش”.

(طنز) دهنتو ...!

ویژه نامه طنز روزنامه قانون در بخش های دیگری از صفحه اول خود به هجو تیتر روزنامه “وطن امروز” پرداخت و تیتر های “خبر مرگتون!، “جز جگر بزنید!”، “سر تخته بشورنتون!” را در صفحه اول خود قرار داد.

این روزنامه در بخش کناری همین صفحه نوشت:

یک روزنامه صبح، به تبعیض بین مطبوعات معترض شد. مدیرمسئول این روزنامه در گفت‌وگو با «بی‌قانون» گفت: آیا این انصاف است که بعضی روزنامه‌ها با ارتکاب یک اشتباه سهوی به راحتی توقیف می‌شوند ولی ما که یک هفته است داریم در تحریریه زحمت می‌کشیم و توهین می‌کنیم یک تذکر هم دریافت نکنیم؟ این مدیرمسئول که از وضعیت موجود به تنگ آمده بود درحالی که گریه می‌کرد گفت: این چه وضع مملکت است؟ آقایان کی می‌خواهند بیدار شوند؟ مدیرمسئول دلواپس در پاسخ به این سوال که چه اقدامات دیگری برای توقیف درنظر دارید، «فحش ناموس» را یکی از گزینه های روی میز عنوان کرد و گفت: اگر «نفرین» و «کاریکاتور» پاسخ ندهد ناچار به استفاده از این گزینه هستیم. امیدواریم که مسئولان مربوطه هرچه سریع‌تر تدبیری بیندیشند.

منبع: فرارو

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

43 - = 37