۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲

طنز: کیهان و خوانندگان (۴)

از بچگی آرزو داشتم با ستون کیهان و خوانندگان مکاتبه کنم. از مسئولین رورنامه خواهش دارم اسمم را اول ستون بنویسند. پیامی هم برای خوانندگان روزنامه و همه آحاد ملت ایران دارم: میلاد هستم، 21 ساله از شهرری. موفقیتم را مدیون دعای پدر و مادرم هستم و دلسوزی معلمانم، مخصوصاً معلم کلاس اول‌مان خانم صادقی. همین‌طور از زحمات مربیان شهرستانی تشکر می‌کنم. سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و همه حریفانم از داخل موسسه کیهان و خارج موسسه خیلی تمرین کرده بودند. امیدوارم با دعای شما ملت عزیز در عرصه‌های دیگر هم بتوانم افتخار کسب کنم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز – محمد ملاعبدالوهاب: مشروح ستون کیهان و خوانندگان (مورخ جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳):

-          از بچگی آرزو داشتم با ستون کیهان و خوانندگان مکاتبه کنم. از مسئولین رورنامه خواهش دارم اسمم را اول ستون بنویسند.

پیامی هم برای خوانندگان روزنامه و همه آحاد ملت ایران دارم:

میلاد هستم، ۲۱ ساله از شهرری. موفقیتم را مدیون دعای پدر و مادرم هستم و دلسوزی معلمانم، مخصوصاً معلم کلاس اول‌مان خانم صادقی. همین‌طور از زحمات مربیان شهرستانی تشکر می‌کنم. سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و همه حریفانم از داخل موسسه کیهان و خارج موسسه خیلی تمرین کرده بودند. امیدوارم با دعای شما ملت عزیز در عرصه‌های دیگر هم بتوانم افتخار کسب کنم.

کیهان و خوانندگان: خوشحالیم که خوشحالید. ما اینجا همه خوشحالیم.

-          دلم برای مطالب محمد نوری‌زاد در کیهان تنگ شده.

(یک فتنه‌گر)

کیهان و خوانندگان: دل نوری‌زاد هم برای شما تنگ شده. امیدواریم در زندان به هم برسید و در آنجا بپوسید.

-          خودروی پراید به شماره تهران ۲۱ ظ ۸۹۸ در پارکینگ ناصری، روبروی موسسه کیهان، چند روز است که بد پارک شده و راه اتومبیل مرا سد کرده. از کسبه لاله‌زار و فردوسی سوال کردم، گفتند مال کیهان است. بگویید بیایند بردارند. وگرنه پنجر می‌کنم.

(یکی از کسبه صنف الکتریکی پاساژ ناصری)

کیهان و خوانندگان: مال ما نیست. ولی جرأت داری پنچر کن.

-          یکی از فتنه‌گران می‌گفت که آقای شریعتمداری که مدعی انقلابی بودن است چرا جبهه نرفته؟ پاسخ دادم این از الطاف خفیه خدایی بوده که ایشان جبهه نرفته؛ چون ممکن بود شهید شود یا دست راستش که قلم را با آن می‌گیرد آسیب ببیند و ما از قلم ایشان محروم شویم. اما خدا را شکر که ایشان هنوز هستند و می‌نویسند.

(زیبا.م از قم)

کیهان و خوانندگان: واقعاً خدا را شکر.

-          مدتی است که همسرم برای دریافت نوبت معاینه به مطب همسر محترم حاج‌حسین مراجعه می‌کند اما تاکنون موفق نبوده. خواهشمند است از این طریق رسیدگی فرمایید.

(غلام مختاری)

کیهان و خوانندگان: روز سه‌شنبه دو هفته آینده با کارت شناسایی، بریده روزنامه و مدارک پزشکی به مطب ایشان مراجعه کنید.

-          منتظر تحلیل‌های دشمن‌شکن حاج حسین از عکس عریان گلشیفته فراهانی هستیم.

(حاج.ز.عسل)

کیهان و خوانندگان: منتظر باشید.

-          شعری برای اهل بصیرت سروده‌ام که تقدیم می‌کنم:

فتنه را به خاطر بسپار

مطهری مردنی است

شاید هم خوردنی

(ف.ف.ز از تهران)

کیهان و خوانندگان: ممنون فروغ عزیز – لایک داری.

-          پسر ۷ ساله من بعد از دیدن کارتون فوتبالیست‌ها می‌پرسد: مامان بالاخره این عموی فوتبالیست سوباسا اوزارا، عموش بود یا دوست مامانش؟

مسئولین رسانه ملی رسیدگی کنند.

کیهان و خوانندگان: جلد سیزدهم کتاب «شوالیه‌های ناتوی فرهنگی» و بخشی از کتاب «نیمه پنهان کارگزاران سینمای ژاپن» به همین موضوع اختصاص دارد. منتظر باشید.

-          روزنامه خوبی دارید اما اگر قدری راست‌گویی هم چاشنی کار کنید، خوانندگان خونگرم و روزنامه‌دوست به شما توجه بیشتری خواهند کرد.

(محتشمیان)

کیهان و خوانندگان: ما هر چه بنویسیم، دروغ مانع عبور روزنامه از دکه نمی‌شه.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 19 = 23