۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱

آوردن نفتالین سر بقچه های مردم

با توجه به اینکه به زودی برادران اصولگرا سلب توفیق می شوند و باید خلعت خدمت را در آورده و حداقل تا چهار سال آینده در بقچه و صندوقچه بگذارند؛ لذا از دولت محترم درخواست می شود حال که موفق به آوردن نفت بر سر سفره های مردم نشد، لااقل نفتالین را بر سر بقچه ها بیاورند تا خلعت خدمت را بید نخورد.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز:

محمد ملاعبدالوهاب

در پی پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و احتمال بازگشت اصلاحطلبان به قدرت، از دولت محترم اصولگرا در دو ماه آینده و نیز مجلس محترم اصولگرا در سه سال آینده انتظار داریم حداکثر توان خود را جهت مقابله با اصلاحطلبان خائن و نیز جبران کم کاری های دولت اصلاحطلب در خدمت به مردم به کار گیرند.

در این راستا برخی پیشنهاداتی که به ذهن حقیر رسیده، به حضور مسئولین محترم تقدیم می دارم:

کفن پوشان

۱-       آوردن نفتالین سر بقچه های مردم

با توجه به اینکه به زودی برادران اصولگرا سلب توفیق می شوند و باید خلعت خدمت  را در آورده و حداقل تا چهار سال آینده در بقچه و صندوقچه بگذارند؛ لذا از دولت محترم درخواست می شود حال که موفق به آوردن نفت بر سر سفره های مردم نشد، لااقل نفتالین را بر سر بقچه ها بیاورند تا خلعت خدمت را بید نخورد.

این مهم مستلزم مساعدت مسئولین و اختصاص ارز مرجع جهت واردات نفتالین است.

۲-       اعطای امتیازات گمرکی به واردکنندگان کفن

دوستان حزب الله دارند کفن های خود را جهت برگزاری حرکات خودجوش اعتراضی کفن پوشانه کف خیابان، تهیه می کنند. از دولت محترم انتظار می رود واردکنندگان کفن را مورد بخشش مالیاتی قرار داده و به آنان امتیازات گمرکی اعطا نماید.

البته لازم به توضیح نیست که نفتالین برای کفن هم لازم است و لازم است دولت در تأمین ارز مرجع برای واردات کفن هم اقدام نماید.

۳-       واردات باطوم و تفنگ ساچمه ای

با شناختی که از فتنه گران داریم، تکرار فتنه ۷۸ و ۸۸ امری بدیهی به نظر می رسد. چنانچه تجمعات غیراخلاقی فتنه گران به بهانه پیروزی در انتخابات و پیروزی تیم ملی هم این امر را ثابت کرد. به همین منظور در راستای تحقق آرمان «دفع حداکثری و جذب حداقلی» و اثبات درجه ذوب در ولایت عماریون، لازم است که سخت افزار لازم از قبیل باطوم و تفنگ ساچمه ای تهیه و در صفوف عماریون تکثیر گردد. در این باره هم واردات تجهیزات سخت افزاری لازم است و دولت در فرصت باقیمانده با همکاری مجلس محترم باید ارز مرجع لازم را به این مهم اختصاص دهد.

۴-       احداث کارخانه تولید لوح فشرده جهت تکثیر  CD و DVD افشاگر

علاوه بر تأمین سخت افزار بصیرت، وجود نرم افزار آن هم لازم می نماید. با توجه به احتمال وقوع کنفرانس برلین، تئاتر ایران زمین، دیدار رئیس جمهور با جورج سوروس و دست دادن با زنان، تولید و تکثیر CD و DVD با ماهیت افشاگری علیه رئیس جمهور و اذناب فتنه گر او، لازم می نماید. به همین جهت لازم است دولت با تأمین اعتبار لازم جهت احداث سریع کارخانه تولید لوح فشرده اقدام نماید تا ضمن خودکفایی در صنعت افشاگری از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

۵-       افزایش جریمه نقدی بدحجابی

تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ می گوید: “زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.”

از مجلس محترم اصولگرا انتظار می رود حال که از پس تورم، گرانی و کاهش ارزش پول ملی بر نمی آید، لااقل با اصلاح مجدد قانون مجازات اسلامی، جریمه نقدی بی حجابی را افزایش دهد. بر همگان واضح و مبرهن است که ۵۰ تا ۵۰۰ هزار ریال رقمی برای قشر مرفهی که با خودآرایی و بدحجابی سلامت اجتماعی را تهدید کرده و پازل جنگ نرم دشمن را تکمیل می کنند، رقمی نیست. این مطلب به ویژه در برنامه های مهندس غرضی که «گشت ارشاد» را از عوارض تورم خوانده بود، پر پیدا بود.

از مسئولین درخواست داریم رسیدگی کنند.

پیشنهادات تکمیلی در آینده منتشر خواهند شد.

:::

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

13 - = 5