۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۵

اعتراض دانشجویان به اقدامات غیرقانونی بانک ملت و ستاد اجرای فرمان امام در تخریب اراضی

کمیته پیگیری تخریب باغات در جنبش عدالتخواه دانشجویی، طی نامه ای به علی دیواندری، مدیرعامل بانک ملت، نکاتی را پیرامون تخریب باغات در کشور یادآوری کرد. همچنین بسیج دانشجویی شش دانشگاه تهران در نامه سرگشاده خطاب به مدیر ستاد اجرای فرمان امام(ره) به زمین خواری در منطقه لواسان اعتراض کردند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): کمیته پیگیری تخریب باغات در جنبش عدالتخواه دانشجویی، طی نامه ای به علی دیواندری، مدیر عامل بانک ملت، نکاتی را پیرامون تخریب باغات در کشور یادآوری کرد.
همچنین بسیج دانشجویی شش دانشگاه تهران در نامه سرگشاده ای خطاب به مدیر ستاد اجرای فرمان امام(ره) به تخریب باغات منطقه لواسان اعتراض کردند.

تصویر نامه کمیته پیگیری تخریب باغات در جنبش عدالتخواه دانشجویی در ذیل آمده است:

بانک ملت

متن کامل نامه بسیج دانشجویی ۶ دانشگاه بزرگ تهران هم که نسخه ای از آن به سایت مبارزه ارسال شده است، به شرح زیر می باشد:
آن چیزى که ثروت اصلى کشور است، که مناطق سبز اطراف شهرهاست، باغات داخل شهرهاست، و بخصوص جنگلهاست، باید محفوظ بماند. هم سازمان محیط زیست، هم دستگاه‌هاى ذى‌ربط دیگر دولتى، هم مسئولین و نمایندگان در مجلس، هم مسئولین در قوه‌ى قضائیه، و در مورد شهرها و حریم شهرها هم شهردارى‌ها، در سرتاسر کشور موظفند که این کار را دنبال کنند. ما همیشه این مسئله را تکرار میکنیم، اما باز مى‌بینیم که کار درستى انجام نگرفت.

مقام معظم رهبری – روز درختکاری –  ۱۵/۱۲/۱۳۹۱

جناب آقای دکتر محمد مخبر

مدیر محترم ستاد اجرای فرمان امام (ره)
با سلام و احترام، پیرو نامه قبلی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مورخ ۴/۲/۱۳۹۲ به جنابعالی در خصوص تفکیک غیرقانونی و تخریب باغ ۱۸ هزار متری حکمت در لواسان گروهی از اعضای بسیج دانشگاه تهران به همراه نماینده ای از یکی از دستگاه های نظارتی مجددا از این باغ بازدید نمودند که مشاهده نمودند اقدامی در راستای جلوگیری از تخریب باغ انجام نگرفته و ساخت و ساز در این باغ هنوز ادامه دارد.
برای ما روشن نیست که با وجود تاکیدات این روزهای مقام معظم رهبری بر قانون گرایی و تاکید مکرر ایشان بر حفاظت از باغات که اسفند ماه سال ۱۳۹۱ مجددا تصریح فرمودند، به چه دلیل دستگاه تحت مدیریت شما از تخریب این باغ جلوگیری نمی کند و  نسبت به اعتراضات افکار عمومی در صدا وسیما و رسانه ها و اعتراضات بسیج دانشجویی بی اعتنایی می نماید.
ضروری است که جنابعالی در خصوص باغ حکمت لواسان سریعا دستور اعاده وضع این باغ به حالت سابق را صادر نمایید و آن را بهتر از قبل احیاء نمایید. تمام باغاتی را که در اختیار دارید در جهت دستور رهبری به دقت مراقبت کنید و کاری کنید که دستگاه تحت مدیریت شما در این خصوص نمونه باشد.

والعاقبه للمتقین

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت
بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

34 + = 44