۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۵

اولین اظهارنظر صریح جنتی درباره‌ خانه سینما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسیدگی به برخی اختلاف سلیقه‌ها درباره خانه سینما به معاون سینمایی واگذار شده است تا این خانه به عنوان جایگاه و پاتوقی برای سینماگران دوباره بازگشایی شود.

3-169.JPGمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین اظهارنظرش درباره تکلیف خانه سینما اظهار کرد:‌ بارها درباره این موضوع با همه صحبت شده است. با همه سردمداران و سینماگران و گروه‌های مختلف هم نشست‌ها و گفت‌و‌گوهایی داشته‌ام. اکنون نیز معاون سینمایی تعیین شده است و به ایشان واگذار کرده‌ام تا برخی اختلاف سلیقه‌ها درباره خانه سینما را بردارد.

وی افزود:‌ این خانه به عنوان جایگاهی که عملا پاتوق همه سینماگران است و در آن به تبادل تجربه می‌پردازند، سرانجام باز می‌شود. مهم نیست یک یا دو خانه سینما داشته باشیم.

خبرنگاری از جنتی پرسید که آیا امکان دارد دو خانه سینما باز شود؟ که جنتی پاسخ داد:‌ممکن است اتفاق افتد.

او گفت:‌ زمانی را برای باز کردن خانه سینما مشخصا نمی‌توان تعیین کرد.

جنتی در ادامه این گفت‌وگو که سه‌شنبه ۵ شهریورماه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان حج انجام می‌شد، درباره اینکه از رفت‌وآمدهای مشکوکی که به این وزارت‌خانه به منظور ابقاء برخی اشخاص انجام می‌شود، اطلاع دارد؟ اظهار کرد:‌ممکن است خبر نداشته باشیم. اصولا خودم با شناخت تصمیم می‌گیرم. اینطور نیست که بر اساس توصیه‌ها تصمیم بگیرم یا بعضی فشارها مانع تصمیم‌گیری درست شود.

وی اضافه کرد:‌سعی‌ام بر این است که اول ظرفیت و پیچیدگی‌ها را درک کنم و بعد وضعیت گزینه‌هایی که مشخص می‌شود را بررسی می‌کنم و سپس تصمیم می‌گیرم.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی همچنین درباره تغییر همه رایزنان فرهنگی نیز گفت:‌ این اخباری است که در رسانه‌ها پخش می‌شود و از ذهن اشخاص خاصی برمی‌آید. مگر همه رایزن‌های فرهنگ افراد ناشایسته‌ای بودند که عوض شوند؟‌! آن‌هایی که صلاحیت کافی داشته باشند سر جای خود می‌مانند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 4 = 7