۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۸

جزوه «مسائل اقتصاد ایران(۱): پرسش از کاندیداهای انتخابات»

احساسی و سیاست‌زده شدن کاندیداها از آسیب‌های همیشگی انتخابات‌های کشورمان است که باعث دوری از رقابت و مباحثه منطقی بر اساس نظام فکری کاندیداهای گروه‌های سیاسی، و همچنین دور شدن از مسائل و مشکلات حقیقی کشور می‌گردد. هر چند این مسئله به عدم توجه جریان‌های سیاسی به مبانی فکری فعالیت سیاسی خود و عدم ارائه ایدئولوژی مشخص نیز بر می‌گردد.

egtesadiran-razzagi«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): احساسی و سیاست‌زده شدن کاندیداها از آسیب‌های همیشگی انتخابات‌های کشورمان است که باعث دوری از رقابت و مباحثه منطقی بر اساس نظام فکری کاندیداهای گروه‌های سیاسی، و همچنین دور شدن از مسائل و مشکلات حقیقی کشور می‌گردد. هر چند این مسئله به عدم توجه جریان‌های سیاسی به مبانی فکری فعالیت سیاسی خود و عدم ارائه ایدئولوژی مشخص نیز بر می‌گردد.
جنبش عدالتخواه دانشجویی برای خروج فضا از سطح شعارهای پوچ و تهی به سمت برنامه‌های دقیق و قابل استفاده و همچنین شناخت مبانی اقتصادی مطلوب کاندیداهای ریاست جمهوری و مقایسه آن با اقتصاد مطلوب انقلاب اسلامی و مورد نیاز شرایط کشور، اقدام به انتشار پرسش‌هایی از جمله پرسش‌های اقتصادی می‌کند.
امید است این مجموعه که توسط استاد عزیز دکتر ابراهیم رزاقی تهیه شده، بتواند مورد استفاده خوانندگان محترم قرار گیرد.
لازم به ذکر است که پرسش‌ها به نحوی تنظیم گردیده‌اند که خواننده ضمن مطالعه با مشکلات اقتصاد ایران و راه‌حل‌های اجمالی  آن آشنا گردد.

دانلود جزوه در قالب جزوه‌ای(booklet)

دانلود جزوه برای مطالعه در رایانه (آ۵)

منبع: عدالتخواهی

۱ دیدگاه

  1. nasir :

    جزوه تون قابلیت دانلود نداره/

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 5 = 5