۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۶

یازده گزینه نهایی ریاست دیوان محاسبات

رییس کمیته عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب یازده گزینه نهایی ریاست دیوان محاسباتی کشور برای انجام مصاحبه حضوری خبر داد و گفت که این کمیته شنبه آینده پنج نفر را به کمیسیون جهت تعیین گزینه‌ نهایی ریاست دیوان محاسبات برای معرفی به مجلس مشخص می‌کند.

9-268.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

قاسم عزیزی اظهار کرد: کمیته عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طبق شاخصه‌هایی که کمیسیون هفته گذشته برای تعیین گزینه ریاست دیوان محاسبات کرد، یازده نفر را برای انجام مصاحبه حضوری انتخاب کرد. وی افزود: این یازده نفر از بین ۲۵ داوطلب ریاست دیوان محاسبات براساس شاخصه‌هایی انتخاب شدند که این شاخصه‌های شامل رشته تحصیلی و سوابق کاری داوطلبین است.

رییس کمیته عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: در تعیین این یازده نفر افرادی که دارای سوابق تحصیلی در رشته‌های حسابداری، مالی، اقتصاد، مدیریت و حقوق بودند اولویت بیشتری پیدا کردند، البته این بدان معنا نیست که در بررسی‌های اولیه داوطلبان در سایر رشته‌ها کنار گذاشته شده‌اند. عزیزی افزود: سوابق اجرایی داوطلبان نیز محاسبه شد، مثلا مسوولیت آنها در رده‌هایی همچون مجلس، مدیریت، مسوولیت قضایی امتیاز بیشتری نسبت به سایر مسوولیت‌ها دارد، براساس تمامی این شاخص‌ها امتیازدهی شد و به یازده نفر که امتیازشان از سایر داوطلبان بیشتر بود برای این مصاحبه حضوری انتخاب شدند.

به گفته وی محمد قسیم عثمانی، سیدمحمد میرمحمدی،‌اصغر گران‌مایه، حسینعلی امیری، عادل آذر، سعادت، امین حسین رحیمی، علی کامیار، رحمت‌الله اکرمی‌، رخشنده‌رو و محمد عباسی یازده گزینه نهایی برای انجام مصاحبه جهت ریاست دیوان محاسبات هستند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: کمیته عمومی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شنبه هفته آینده در جلسه‌ای معارفه‌ای با هر یازده داوطلب انجام می‌دهد و بعد از بررسی‌های انجام شده رای‌گیری مخفی صورت می‌گیرد، در نهایت پنج فرد باقیمانده با بیشترین امتیاز به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی می‌شوند.

عزیزی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه نیز یکشنبه هفته آینده یک نفر از پنج گزینه نهایی را برای ریاست دیوان انتخاب و به مجلس برای اخذ رای معرفی می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

32 - = 24