۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۹

«من سیاسی نویس نیستم!» آمد

وحید ملتجی در این کتاب برخی از این تجربه‌ها و آزموده‌ها را در حد توان و فرصت خود ثبت کرده و بی آن که ادعایی داشته باشد صادقانه و فروتنانه باب گفت‌وگو را در این زمینه برای همفکران و همسنگران خود گشوده است. مهم ترین ویژگی او این است که در زمینه فرهنگ و جامعه دغدغه دارد و در عین حال عملا نیز دست به کار زده و وارد گود شده است و از این رو قدمی که برای قلمی کردن تجربه ها و دل مشغولی ها و افکار و اندیشه های خود برداشته اهمیت دارد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

کتاب «من سیاسی نویس نیستم!» اثری از وحید ملتجی در ۱۰۰۰ نسخه از دریچه انتشارات آرما روانه بازار نشر شد.

در پیشگفتار این کتاب به قلم حجة الاسلام محمدرضا زائری چنین می خوانیم: «وحید ملتجی در این کتاب برخی از این تجربه‌ها و آزموده‌ها را در حد توان و فرصت خود ثبت کرده و بی آن که ادعایی داشته باشد صادقانه و فروتنانه باب گفت‌وگو را در این زمینه برای همفکران و همسنگران خود گشوده است. مهم ترین ویژگی او این است که در زمینه فرهنگ و جامعه دغدغه دارد و در عین حال عملا نیز دست به کار زده و وارد گود شده است و از این رو قدمی که برای قلمی کردن تجربه ها و دل مشغولی ها و افکار و اندیشه های خود برداشته اهمیت دارد.

«من سیاسی نویس نیستم!» آمد

پرسش‌ها و مباحثی که او مطرح می‌کند، از مدیریت هیات، مناسک آیینی و عزاداری تا اوقات فراغت، رسانه و سینما؛ همه موضوعات مهمی هستند که در حوزه برنامه ریزی، سیاست گذاری و مدیریت فرهنگی نقش اساسی دارند. این کتاب فارغ از آن که برای من، نوشته‌های دوستی عزیز است، مجموعه‌ای را فراهم آورده که می‌توان به جوانان علاقمند معرفی کرد. وقتی چنین جوانانی می‌پرسند می خواهیم کار فرهنگی بکنیم، چه بخوانیم؟ این کتاب یکی از آثاری است که می شود به دست آنها داد و مطمئن بود چیزی از آن خواهند آموخت.»

کتاب «من سیاسی نویس نیستم!» اثری از وحید ملتجی در ۱۰۰۰ نسخه در قطع رقعی با ۱۱۸ صفحه و قیمت ۱۲۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۳۱۱۲۳۵۱۷۰۹ و ۰۹۱۳۳۲۰۰۹۴۵ تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری فارس
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 9 = 1