۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید انتخاب شد

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.

خبرگزاری فارس: شهیدی محلاتی به عنوان رئیس بنیاد شهید انتخاب شد

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

یک منبع آگاه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی که مسئول کمیته روحانیون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و مشاور وی در امور روحانیت است، به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در پی این تغییر و تحولات در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را هم بر عهده خواهد داشت؛ پیش از این حجت‌الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید بود.

حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی که نماینده مردم محلات در سومین دوره مجلس شورای اسلامی و همکار دکتر حسن روحانی در مجلس بود و به نظر می‌رسد باب آشنایی و رفاقت آنها به سال ۶۷ بر می‌گردد همان سالی که مجلس سوم تشکیل شد.

حجت الاسلام شهیدی در سالهای گذشته را در وزارت امور خارجه مشغول به کار بوده وی که در دولت نهم به معاونت کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه منصوب شده بود تا اولین ماههای دولت دهم هم در سمت خود مشغول به کار بود و پس از آن به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس بازرسی حوزه ریاست جمهوری منصوب شد و تا خرداد سال ۹۰ در سمت خود مشغول بود.

وی که در ایام تبلیغات مسئولیت کمیته روحانیت ستاد انتخاباتی دکترروحانی را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری فارس
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

55 - = 47