۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

بنیانگذار حوزه علمیه قم به کلاه پهلوی می آید

حضور میرزا رضا در منزل شیخ عبدالکرم حائری یزدی بنیانگذار حوزه علمیه قم و گفت و گوی میرزا رضا با این مرجع عالیقدر شیعه درخصوص کشف حجاب و تبعات آن به تصویر کشیده می شود.

www.kolahpahlavi.tv«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

به گزارش مبارزه با پخش قسمت چهل و ششم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، عبدالله اسفندیاری تهیه کننده و مدیر قدیمی سینمای ایران در نقش «شیخ عبدالکریم حائری یزدی» بنیانگذار حوزه علمیه قم به این سریال تلویزیونی می آید.

در قسمت چهل و ششم کلاه پهلوی که جمعه پانزدهم شهریورماه پخش خواهد شد، میرزا رضا نامه ای برای دخترش آفاق می نویسد و نکاتی را به او گوشزد می کند. همچنین حضور میرزا رضا در منزل شیخ عبدالکرم حائری یزدی بنیانگذار حوزه علمیه قم و گفت و گوی میرزا رضا با این مرجع عالیقدر شیعه درخصوص کشف حجاب و تبعات آن به تصویر کشیده می شود. نقش این عالم دینی را «عبدالله اسفندریاری» ایفاء کرده است. وی که سال هاست به واسطه مدیریت بخش بین الملل بنیاد سینمایی فارابی شناخته می شود، در اوایل دهه هشتاد مسوولیت تهیه کنندگی سریال کلاه پهلوی را در مرحله پیش تولید به عهده داشت.

همچنین در این قسمت فرخ به سمت معاون وزارت امور خارجه منصوب شده و ملاقات مهمی با سیمسون انجام می دهد. اختلاف نظر ژان و زرین تاج بر سر حضور در ایران و رفتن به فرانسه و نیز ریاست شادی در کانون بانوان تهران نیز از دیگر رویدادهایی است که مخاطبان در قسمت چهل و ششم کلاه پهلوی شاهد آن خواهند بود.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و یکسال از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 3 = 1