۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱

سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص، شمخانی نماینده رهبری در شورای امنیت

در اجرای اصلی یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملی برای مدت سه سال منصوب میکنم./با توجه به تجارب با‌ارزشی که طی چند سال اخیر در تصدی دبیری شورایعالی امنیت ملی اندوخته‌اید و با تشکر از زحمات و خدمات جنابعالی، شما را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره‌ی جاری منصوب میکنم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای دکتر سعید جلیلی را به عضویت در دوره جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند. متن حکم ایشان برای آقای جلیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سعید جلیلی

با توجه به تجارب با‌ارزشی که طی چند سال اخیر در تصدی دبیری شورایعالی امنیت ملی اندوخته‌اید و با تشکر از زحمات و خدمات جنابعالی، شما را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره‌ی جاری منصوب میکنم.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

سید علی خامنه‌ای
۲۱ شهریور۱۳۹۲

همچنین رهبری در حکمی جداگانه دریادار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به نمایندگی خود در شورای عالی امنیت ملی برای مدت سه سال منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی شمخانی

در اجرای اصلی یکصد و هفتاد و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، جنابعالی را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملی برای مدت سه سال منصوب میکنم.

انتظار میرود که با توجه به نقش برجسته و ممتاز تصمیمات آن شورا در تحقق استقلال و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، بتوانید با شرکت فعالانه در آن و تبادل نظر مستمرّ با اینجانب، به اقتدار و استقلال نظام متعالی اسلامی کمک نمایید.
بر خود لازم میدانم از زحمات جناب آقای دکتر روحانی در طول سالیان متمادی نمایندگی رهبری در شورای مذکور قدردانی نمایم.

سید علی خامنه‌ای
۲۱ شهریور ۱۳۹۲

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

84 - 82 =