۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰ با انتشار اطلاعیه مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور

«نوار ۸ میلیونی رییس‌جمهور…» تکذیب شد

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور مطلب یکی از سایت‌های خبری با عنوان «نوار 8 میلیونی رییس‌جمهور...» را کاملا بی‌اساس و کذب محض دانست.

1-2126«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور مطلب یکی از سایت‌های خبری با عنوان «نوار ۸ میلیونی رییس‌جمهور…» را کاملا بی‌اساس و کذب محض دانست.

در این اطلاعیه تاکید شده است: انتشاردهندگان چنین مطالبی به دنبال ایجاد پیامدهای سوء نسبت به نتیجه آراء انتخابات، التهاب‌آفرینی و مقدمه‌سازی برای بلوا و آشوب هستند؛ همان برنامه و سناریویی که قبلا هم – پیش از برگزاری انتخابات ۸۸ – از سوی برخی افراد و محافل سیاسی مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

متن تکذیبیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

در پی انتشار مطلبی غیرواقعی و دروغین با موضوع «نوار ۸ میلیونی رییس‌جمهور …» توسط یکی از سایت‌های خبری که گرایشات خاص سیاسی آن بر همگان آشکار است صراحتا تاکید می‌شود که اصل موضوع مطرح شده در آن و آنچه به رییس‌محترم جمهور نسبت داده شده است کاملا بی اساس و کذب محض است.

اگرچه این مطلب پس از مدت کوتاهی از انتشار بلافاصله از خروجی سایت مذکور حذف گردید اما انتشار آن یک هدف بیشتر ندارد که همانا زیر سوال بردن سلامت انتخابات ۸۸ و مخدوش نشان دادن انتخابات آتی ریاست جمهوری با هدف ایجاد نگرانی در مردم نسبت به حفظ آرایشان و در نتیجه کاهش مشارکت و از بین بردن زمینه‌های خلق حماسه است.

انتشار دهندگان چنین مطالبی همچنین به دنبال ایجاد پیامدهای سوء نسبت به نتیجه آراء انتخابات، التهاب آفرینی و مقدمه سازی برای بلوا و آشوب هستند همان برنامه و سناریویی که قبلا هم – پیش از برگزاری انتخابات ۸۸ – از سوی برخی افراد و محافل سیاسی مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور ضمن تاکید بر کذب و دروغین بودن این مطلب، دستگاههای مسئول را موظف به رسیدگی به این موضوع و اطلاع‌رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ می‌داند.»

 

منبع: ایسنا

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

30 - = 26