۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶

دختر وزیر سابق علوم چگونه بورس گرفت؟

خانواده "دانشجو" در عرصه آموزش عالی ایران همچنان خبرسازند. پس از کنار رفتن کامران دانشجو از وزارت علوم، این روزها زمزمه برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مطرح است. در این بین شایعات نیز پیرامون بورس شدن سارا دانشجو دختر کامران دانشجو از طریق غیر معمول به گوش می رسد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): خانواده “دانشجو” در عرصه آموزش عالی ایران همچنان خبرسازند. پس از کنار رفتن کامران دانشجو از وزارت علوم، این روزها زمزمه برکناری فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد مطرح است. در این بین شایعات نیز پیرامون بورس شدن سارا دانشجو دختر کامران دانشجو از طریق غیر معمول به گوش می رسد.

چند روز پیش خبرگزاری ایرنا گفت و گویی را منتشر کرد که در آن معاون امور بورس سازمان دانشجویان اعلام کرده بود که روند اعطای بورس داخل کشور مقطع دکتری به «سارا دانشجو» فرزند وزیر سابق علوم همانند دیگر پرونده های تقاضای بورس طی شده است.

این سخنان واکنشی به زمزمه هایی بود که در محافل دانشگاه تربیت مدرس به گوش می رسید.

شنیده های تائید نشده حاکی است که سارا دانشجو بدون طی کردن روند معمول موفق به دریافت بورس از این دانشگاه شده است. گفته می شود وی بدون انجام مصاحبه علمی بورس این دانشگاه را دریافت کرده است.

امروز سندی به دست ما رسیده است که براساس آن دانشگاه تربیت مدرس در روزهای پایانی حضور کامران دانشجو در وزارت علوم طی نامه ای از این وزارتخانه درخواست کرده است که با بورس سارا دانشجو موافقت شود.

این درخواست تاریخ ۱۴ مرداد ماه سال جاری را دارد در همین راستا محمود ملاباشی معاون آموزشی وزیر علوم در مدت کوتاه شش روزه (۲۰مرداد) با درخواست دانشگاه تربیت مدرس موافقت کرده است.

سارا دانشجو دختر ۲۷ ساله کامران دانشجو، دانشجوی مقطع دکتری در رشته نانوبیوتکنولوژی دانشگاه تربیت مدرس است.

منبع: فرارو
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

1 + 9 =