۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰

برخورد تراکتوری با دانشجو

سردار احمدی مقدم گفته‌اند: «رییس جمهور و اعضای کابینه وی باید تمرکز بیشتری روی موضوع فرهنگی داشته باشند و ناجا آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.» سوال اول: فرض کنید فیلمی از وزارت ارشاد مجوز اکران گرفته. گروهی می آیند جلوی سینما اصرار اصرار که «به جان شما اگر بگذاریم این فیلم را ببینید» واکنش ناجا به این مسئله چیست؟

مبارزه (رسانه تحلیی خبری دانشجویان خط امام)-مسعود مرعشی:۱-بعد از برکناری آقای فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد، برخی از دوستان اصولگــــرا از «تراکتور اعتدال» سخن می گویند و معتقدند که دولت به صورت تراکتوری در حال فتح سنگر به سنگر است. در همین زمینه به چند نکته می پردازیم:
الف) مصادیق «تراکتور اعتدال» چیست؟ به نظر می رسد چون «فرهاد دانشجو» عزل و آقای «میرزاده» به جای ایشان سرپرست شده، این مصداق «تراکتورگری» اعتدال است. و گرنه اگر به جای فرهاد دانشجو، «حمید رسایی» سرپرست دانشگاه آزاد می شد، این حرکت از طرف آنها «آهوی اعتدال» و حتی شاید «مازراتی اعتدال» نام می‌گرفت.
ب) آقای دانشجو گفته: «دانشگاه آزاد عرصه سیاسی کاری نیست و نباید با مدیریت آن به صورت سیاسی برخورد کرد.»
نکته طلایی: فقط زمانی که انتصاب ایشان صورت می‌گیرد کار کاملا تخصصی و مدیریتی است و وقتی تصمیم به عزل ایشان گرفته می شود، کار سیاسی صورت گرفته.
۲- سردار احمدی مقدم گفته‌اند: «رییس جمهور و اعضای کابینه وی باید تمرکز بیشتری روی موضوع فرهنگی داشته باشند و ناجا آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.»
سوال اول: فرض کنید فیلمی از وزارت ارشاد مجوز اکران گرفته. گروهی می آیند جلوی سینما اصرار اصرار که «به جان شما اگر بگذاریم این فیلم را ببینید» واکنش ناجا به این مسئله چیست؟
الف) دستگیری متحصنینی که به تجمع‌کنندگان در سوال بالا معترض شده‌اند
ب) دستگیری رئیس سینمای مورد تجمع قرار گرفته
ج) دستگیری معاونت سینمایی وزارت ارشاد
د) دستگیری خود وزیر ارشاد
سوال دوم: در همکاری های مزبور، کدام یک از موارد فرهنگی و ارزشمند زیر مورد توجه قرار می گیرد:
الف) برخورد با زورگیران
ب) برخورد با قاتلان
ج) برخورد با اختلاسگران
د) برخورد با خاوری
هـ ) برخورد با نیسانی
و) برخورد با خانم های بدحجاب

منبع: روزنامه بهار

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

37 + = 39