۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱ در آستانه ورود به پنجمین جلسه دادگاه کهریزک:

دادیار متهم در پرونده کهریزک: نگفتم شهود حق شهادت ندارند

یک از قضات متهم در پرونده کهریزک اظهارات روز دوشنبه خود در جمع خبرنگاران مبنی بر این‌که "شهود حق شهادت ندارد" را رد کرد.

heydari far«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): یک از قضات متهم در پرونده کهریزک اظهارات روز دوشنبه خود در جمع خبرنگاران مبنی بر این‌که “شهود حق شهادت ندارد” را رد کرد.

علی‌اکبر حیدر‌ی‌فر، دادیار متهم در پرونده کهریزک که به همراه مرتضوی(دادستان تهران) و زارع (معاون امنیتی دادستان)، از قضاوت تعلیق شد، در هنگام ورود به دادگاه کیفری استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد این‌که آیا دفاعیات شما در این جلسه نیز ادامه دارد؟ گفت: دفاعیات من تمام نشده و ادامه دارد.

وی همچنین از حضور دیگر متهم پرونده در دادگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: علی‌القاعده وی در دادگاه حضور نخواهد یافت و به احتمال زیاد وکیل‌اش امروز در دادگاه حضور دارد.

این قاضی متهم در پرونده کهریزک در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد اینکه آقای روح‌الامینی اظهارات شما را رد کرده و گفته مگر شما سخنگوی دستگاه قضایی از سوی ما هستید که شهود ما حق شهادت ندارند، خاطرنشان کرد: من از طرف آقای روح‌الامینی این حرف را بیان نکردم. فرزند ایشان در اغتشاشات حضور داشتند و عکس وی نیز در سایت‌ها موجود است.

وی یادآر شد: من چنین حرفی بیان نکردم که شهود حق شهادت ندارند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + 1 =